Adminler Userler Maxicep Hakkında Herkes Okusun Rekor ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
    Konu Sahibi
Adminler Userler Maxicep Hakkında Herkes Okusun Rekor ?
Arkadaşlar Ben sitede bir sürü gereksiz post görmekteyim adam, her kelimeye bir cevap uydurmuş.Ben bir konuyu okurken artık bıkıyorum.En sonunda bunu söyleyeme ihtiyacı duydum Eğer bende böyle birşey yapıyorsam Lütfen benide uyarın..

Teşekkürler
 


ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Özellikle uyardığım bir kişi var. Ama adam sen kimsin dercesine her üyenin attığı mesaja kendi görüşlerini ya da konu ile alakasız mesajlar atıyor. Eminim siz de kimden bahsettiğimi anlamışsınızdır.
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
    Konu Sahibi
Evet, çok iyi anladım
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Yönetici arkadaslar dikkat ederler..
Görüş için Tşkr
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
Güzel bir konuya değinilmiş bence gerkesiz post atanların Yöneticiler tarafından PM'den uyarı'lar gönderilmeli
 
abuvice

abuvice

Üye
Katılıyorum arkadaşlar..
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; Dec 27 2005, 09&#58;26 PM) [post=238943]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Güzel bir konuya değinilmiş bence gerkesiz post atanların Yöneticiler tarafından PM&#39;den uyarı&#39;lar gönderilmeli
[/b][/quote]


Uyarı gönderilmesine rağmen hala devam edenler oluyor bunlara ilk etapta 100 veya 250 mesaj silinmesi gibi bir ceza uyguluyoruz. Sonrası mesaj sayısının sıfırlanmasına kadar gidiyor eğer ona rağmen hala yaparlarsa artık Süresiz uzaklaştırma oluyor son çözüm..




Ayrıca bizim gerekli gereksiz diye ayırmamız pek mümkün değildir tabi ama sivrilenleride aradan görmemek gibi bir durum olmaz olamaz.. Gerekenler yapılacaktır..


<span style="color:#FF0000">İyi Akşamlar;
van_hoijdonk</span>
 
swedeniz

swedeniz

Üye
evet maxicep böyle değildi ama nedense şimdi bozulmaya başladı siteye girip birşeyler paylaşmak istemiyorum artık içimden gelmiyo
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
yaf gereksiz post mevzusu çok göreceli bi kavram kimse gereksiz post attigini kabul etmez çünkü illaki bi sebebi wardir kanıtlayamazsınız buna bi yana birakalim;

biraz önce denk geldi ama elemanın teki bana kufur etmeye kalktı dışarda olsam yüzyüze olsam dökecem agzını yüzünü şu bilgisayar başında napiim rapor etmekten bide altına cewap düşmekten başka bişe gelmedi elimden
 

tofy

Üye
en mantıklısıda bu zaten delmira raporladığınız zaman bizler müdehalede bulunuyoruz zaten ayrıca swedeniz neden öyle diyorsun bence çok sıcak ve çok güzel bir ortam ailede bile ufak sorunlar yaşarız kimi zaman öyle değil mi?
post konusuna gelince van_hoijdonk arkadaşım gerekli açıklamayı yapmış
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
walla bende öle yaptım napim gerçi a21a benım postuda kırpmış arada ama (ewt bu gereksiz posta bi örnekti mesela )
 
swedeniz

swedeniz

Üye
<div class='quotetop'>(tofy &#064; Dec 28 2005, 01&#58;01 AM) [post=239119]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
en mantıklısıda bu zaten delmira raporladığınız zaman bizler müdehalede bulunuyoruz zaten ayrıca swedeniz neden öyle diyorsun bence çok sıcak ve çok güzel bir ortam ailede bile ufak sorunlar yaşarız kimi zaman öyle değil mi?
post konusuna gelince van_hoijdonk arkadaşım gerekli açıklamayı yapmış
[/b][/quote]
öyle idi tofy ama o eskidendi offf offf
 

yitik savaşçı

Üye
"Geçmişe mazi, geleceğe istikbal" derler...
 
ChaLLenGeR

ChaLLenGeR

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(DeLmIrA &#064; Dec 27 2005, 11&#58;53 PM) [post=239108]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaf gereksiz post mevzusu çok göreceli bi kavram kimse gereksiz post attigini kabul etmez çünkü illaki bi sebebi wardir kanıtlayamazsınız buna bi yana birakalim;

biraz önce denk geldi ama elemanın teki bana kufur etmeye kalktı dışarda olsam yüzyüze olsam dökecem agzını yüzünü şu bilgisayar başında napiim rapor etmekten bide altına cewap düşmekten başka bişe gelmedi elimden
[/b][/quote]

ßiliyorum, hiç kimse ben gereksiz post atıyorum demez.Ama atan kendini bilir o kişide veya kişilerde biraz gurur varsa yapmaz
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Arkadaşlar Hiç bir forumda 1 kullanıcının Mesaj Sayısının 10.000 veya 1000 üzeri olduğunu İlk defa ßen ßu forumda Görüyorum ßence ßunun Sebebi Çok Saçma Konuların AÇılması Tamam İçlerinde Çok yararlı Dökümanlarda war adam yolda takılıp düşerse bile Konu açılıyor hatta ßen geçenlerde Eve Adsl Alıyorum diye bir tane topic açmıştım Amacım Gırgır olsun diye Çünkü Çoğu konular Gereksiz ßenim sadece Size anlatmaya Çalıştığım şey Birazdaha Dikkatli iyi Konular açalım Zaten Sitede Çoğu Konu Mevcut İlk önce Eğer O konu warsa aynı konu üzerinden Yorumlarınız yapın yoksa Tekrar Topic AÇarsınız Haksızsın diyorsanız.Nedenini Yazın oke.
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
böyle konular daha iki gün önce acılmıştıı gereksiz post falan diye

hem msj sayısı 10 000 i gecen üyenin gereksiz konulara cvp verdigini nerden cıkarıosun
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Dec 29 2005, 10&#58;51 AM) [post=240039]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
böyle konular daha iki gün önce acılmıştıı gereksiz post falan diye

hem msj sayısı 10 000 i gecen üyenin gereksiz konulara cvp verdigini nerden cıkarıosun
[/b][/quote]Mad_girl gerçekten ßen ilk defa bu forumda görüyorum 10.000 üzerini aşan mesaj sayısı + hemen yanlış anlama (kimse üzerine Alınmasın ) Yarası olan gocunur demekki sende boş konular açıyorsun&#39;ki hemen Tepki verdin.
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
<div class='quotetop'>(hackercihan &#064; Dec 29 2005, 10&#58;59 AM) [post=240041]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Dec 29 2005, 10&#58;51 AM) [post=240039]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
böyle konular daha iki gün önce acılmıştıı gereksiz post falan diye

hem msj sayısı 10 000 i gecen üyenin gereksiz konulara cvp verdigini nerden cıkarıosun
[/b][/quote]Mad_girl gerçekten ßen ilk defa bu forumda görüyorum 10.000 üzerini aşan mesaj sayısı + hemen yanlış anlama (kimse üzerine Alınmasın ) Yarası olan gocunur demekki sende boş konular açıyorsun&#39;ki hemen Tepki verdin.
[/b][/quote]
hackercihan benım buraya actığım topic sayısı ancak 5 tanedir ok buraya katılalı 6-7 ay oluyooo ve hala post sayım 350 lerde amacım onu yapmak olsaydı coktan yapardım
 
serdar06288

serdar06288

Üye
buraya cevap veren yada topic açan arkadaşlar hep si kalifiyedir boştan yere kimse cevap vermez bu site de
 

S1FR3K1R1C1

Üye
<div class='quotetop'>(serdar06288 &#064; Dec 29 2005, 11&#58;10 AM) [post=240047]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
buraya cevap veren yada topic açan arkadaşlar hep si kalifiyedir boştan yere kimse cevap vermez bu site de
[/b][/quote]Serdar Kardeş ßen sadece Kendi Görüşümü Yazdım Hiç Kimse Yanlış anlamasın kimseye taş attığımızda yok burda oke.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt