Admin yada yönetici biriniz gelir misiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
    Konu Sahibi
Admin yada yönetici biriniz gelir misiniz?
Kardeşler ya biri mesajımızı alıntılayınca bize özel mesaj gibi bişe gelse cevaplarımız diye üstte bi yer olsa orda facedeki gibi biri alıntı yapınca 1-2 artık kaç alıntı olmuşsa o kadar yazssa ffena olmaz mı?Yapabilir misiniz böle bişeyi bi forumda böle bi sistem var isterseniz özelden orumu söleyeyim onun gibi sistem yapsanız daha iyi tutunursunuz bence.
 


serkanoloji

serkanoloji

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]konunu destekliyorum [/SIZE][/COLOR]
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
pro.engineer

pro.engineer

Üye
fikir güzel
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
gerek yok bence.
 
marist

marist

Üye
istediğiniz konuya abone olabilirsiniz. Abone oLduktan sonra, konuya yazan oLursa biLdirim aLacaksınız..
 
asigsasi

asigsasi

Üye
Buradaki konuşma tarzlarını başka forumlar ile karıştırıyorlar burası :maxicep:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt