NowOrNewer
Üye
Admin yada yönetici biriniz gelir misiniz?
Kardeşler ya biri mesajımızı alıntılayınca bize özel mesaj gibi bişe gelse cevaplarımız diye üstte bi yer olsa orda facedeki gibi biri alıntı yapınca 1-2 artık kaç alıntı olmuşsa o kadar yazssa ffena olmaz mı?Yapabilir misiniz böle bişeyi bi forumda böle bi sistem var isterseniz özelden orumu söleyeyim onun gibi sistem yapsanız daha iyi tutunursunuz bence.


