Adem'i Seviyor musunuz ?..

Sponsorlu Bağlantılar

Adem'i Seviyor musunuz ?


  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Tabiki seviyoruz kardeşim...Bizden mi şüphen var yoksa bilmediğimiz birşey mi var...:ehe
 


-LiveYourLife-

-LiveYourLife-

Üye
Adem SeviLmezmi yahu şeker gibi insan çook severiz :)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bende seviyorum. :)



Yaratmak Allah'a mahsustur.. Değiştirmenizi istediğim şey , kendi yaptığımız şeyler için yaratmak kelimesini kullanmamanız...


Adem kardeşimin mesajı, orijinalini bozmadan düzeltilmiştir.

Teşekkürler Burcu Hanım. :)

------------

Adem kardeşim Çoook Seviyorum a oy verenler çoğunlukta acaba anketi eski haline mi getirseydim. :hmmm :ehe

Maxicep seni seviyor be kardeşim. Zaten sevmeyenler sana ben sevmiyorum demez ki. Çünkü oy verenlerin isimleri görünüyor. PM atarak sana yazabilirler sevmeyenler/çekemeyenler. :)
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
adem'i seviyorum hatta en çok ademi seviyorum

Sağol kardeşim.


Teşekkürler Burcu :)

Tabiki seviyoruz kardeşim...Bizden mi şüphen var yoksa bilmediğimiz birşey mi var...:ehe

Eyvallah kardeşim. Yok yahu biliyorum da işte arada duyup moral depolamak istiyorum :)

Adem SeviLmezmi yahu şeker gibi insan çook severiz :)

:ehe Sağol kardeşim benim.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Elbette seviyoruzz:)
 
Atakan

Atakan

Üye
Tabii seviyoruz,hemde çok :)
 
Pure Life

Pure Life

Üye
benim sevgimi anlatacak şık yok burda o benim biricik dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt