Adem'i Seviyor musunuz ?..

Sponsorlu Bağlantılar

Adem'i Seviyor musunuz ?


  • Kullanılan toplam oy
    22
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Şaka yapıyorsun de mi? :ehe

Tamam hatamı düzelttim. :) Gerçek sonuçlar şimdi görünüyor. :ehe
 


Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Ankete yeniden bak bakayım. Gerçek sonuçları gör. :ehe
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Bir daha öpücem :op:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Teşekkür ederim ama böyle uluorta gören olacak. Yanlış anlayacaklar. :ehe
 
Cynical

Cynical

Üye
Benim verdiğim oy niye değiştirildi?! Madem görüşlere saygı yok, niye açıyorsunuz anket?! Nasıl forum burası?! :ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
O zaman ben de sevmiyor olacağım. Ya abimiz fedakârlık yapacak ya ben? :)
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Gerçek duygularımla,çok seviyorum..:)Bende mi açsam bu konudan?Kötü cevaplar alacağımdan açmayacağım.:)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
oy kullanmak zorunlu mu? :islik
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
tabiki seviyoruz abi ayıp ettin :ehe
 
Penelope

Penelope

Üye
:allalla: ne desem acaba .

ÇOOOK SEVİYORUM tabiki :op:
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar mı sevenim var :(
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Sevmenin çoğu azı olmaz sadece '' Seviyorum '' şıkkını işaretledim ..
 
Odysseus

Odysseus

Üye
    Konu Sahibi
Sağol Bilal'im. O şıkkı Mustafa koydu zaten :)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
adem'i seviyorum hatta en çok ademi seviyorum
 
Candy

Candy

Üye
Bende seviyorum. :)

Bizi değerlendirebilmeniz için bu tarz fırsatlar yaratıyoruz ki, eleştirileriniz doğrultusunda kendimize çeki düzen verebilelim.

Beni istediğiniz gibi eleştirebilir, tavırlarımda değiştirmemi istediğiniz şeyleri yazabilirsiniz. Fikirleriniz benim için değerlidir.

Yaratmak Allah'a mahsustur.. Değiştirmenizi istediğim şey , kendi yaptığımız şeyler için yaratmak kelimesini kullanmamanız...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt