minyatür sistemle uçan balonlarlardır. Uçup kaybolurlar çünkü yakıtları biter. Ufolar yerden ışıklı gemiciklerinde uysalca ayrılıyorlar. Bu imkansız bir şey çünkü gelen olursa üç gruba ayrılırlar çünkü gelebiliyorlarsa çok akıllı olmalılar. Birinci grub geri bildirim için geri döner ikinci grub üçüncü grubu izlemeye alır.üçüncü grub insanlarla önce olumlu yönden iletişime girerler barış potansiyelini ölçtük ten sonra silahla saldırırlar silahlarını test ederler tabi ele geçirilen üçüncü grubu son ana dek izleyen ikinci grub rapor için döner. bu durumu ordular sivillere açıklamayabilir ancak alarm durumu belirgin olacağından bir iki günde herşey anlaşılır. Bu yüzden ben ufo gördüm diyene anca gülerim.