EroL
Emekli Yönetici
-
Konu Sahibi
-
Posta Gazetesi' Alıntı:Acun Ilıcalı, Şükrü Saracoğlu Stadı’ndaki locasını iki yıllığına daha kiraladı.
240 bin Euro’luk loca kiralama bedelini de peşin olarak ödeyen Acun Ilıcalı, kulübüne zorlu dönemde katkı yaparken tavrıyla da yöneticileri duygulandırdı.
Kampanyaya 50 bin TL yardım yapan ve telefonla da bağış yapan Acun Ilıcalı, tüm Türkiye'yi yardıma çağırdı.
adamlar paraya doymuyor 5 kuruş cebinde fazla olsa ne olacak.Somalide bir sürü aç insan varken fenerbahçeye zor günler geçirdiği için para yatırmak bence delilik
yorumsuz.
Katılıyorum sana. Bu olayı bilmiyordum ama Somali ' ye yardım yaptığında verdiği para, kazandığına göre çok çok az bir miktardı. Şaşırdım.3 Gün önce Posta gazetesinde okuduğum bir haber. Aynen alıntılıyorumYaklaşık olarak 675.000 TL gözünü kırpmadan futbol zevki için harcama yapan Acun'un, geçtiğimiz günler Somaliye yardım programında yaptığı bağış miktarı beni dehşete düşürdü.Çok yardımseversiniz Acun. Bırakın timsah gözyaşları dökmeyi. Mert olun, adam gibi söyleyin Somlide açlıktan kemikleri sayılan çocuklar umrunuzda değil.Futbol'u rahat koltuklarda izleme zevki: 240.000 euroİnsanlığın değeri : 20.000 euroÇok yazık.
Kendi parası istediği gibi kendi zevkine göre harcar. Ben sana 1000 liraya cep telefonu alıyorsun git 700 liralık al 300 lirasını Somali'ye yolla desem ne kadar saçma olur değil mi ?
,Mesele kendi parası değil.Kendileri 3-5 bin verir bir de halktan yardım yapmalarını isterler.Ulan halkın cebinde simit alcak para yok ne hakla istiyorsun halktan ?
Senden daha fazla yardım yaptım, ayrıca gold kartımda bulunmuyor. Fenerbahçe dediğiniz bir spor klübü, Somali dediğiniz insan canı. Fenerbahçeyi Acun Ilıcalı kurtaramaz, Somaliyide öyle. Burada vicdan konuşur artık, açlıktan ölen insanları kurtarmakmı daha önemli futbolmu. 670.000 tl nerde 50.000 tl nerde. Empati kurmuyorsunuz, bu insanlar çamurlu su içiyor.ne alaka bugün fenerbahçe'nin düştüğü durum ortada bu yüzden locanın 2 senelik parasını peşin olarak verdi bende somaliye 5 tl yardım yaptım ama taraftar kartımı gold a yükselttim.Somali'yi Acun'nun kurtarmasını mı bekliyorsunuz anlamadım?
Bu arada konuyu açan arkadaş Somali'ye ne kadar yardım yapmış ki Acun'u kınıyor bu da ayrı bir konu
Senden daha fazla yardım yaptım, ayrıca gold kartımda bulunmuyor. Fenerbahçe dediğiniz bir spor klübü, Somali dediğiniz insan canı. Fenerbahçeyi Acun Ilıcalı kurtaramaz, Somaliyide öyle. Burada vicdan konuşur artık, açlıktan ölen insanları kurtarmakmı daha önemli futbolmu. 670.000 tl nerde 50.000 tl nerde. Empati kurmuyorsunuz, bu insanlar çamurlu su içiyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?