umut77
Üye
Acill Yardım Lg Optimus Black Slim Rom :s
arkadaslar slim rom kurdum cwm ile telefon opening menüde açılır menüsünde slim bean açılış ışığı ile yanıp sönüyor şimdi bu ilk kuruşum ve sd karta mı kurdu android i geri getiremezmiyiz yada ne yapayım hala slim bean yazısı yanıp sönüyor acılıcak mı acılmayacakmı bana acil yardım lütfen
