Acil yardım...!!! "iexplorer.exe hatası"

Sponsorlu Bağlantılar

conqueror01

Üye
    Konu Sahibi
Acil yardım...!!! "iexplorer.exe hatası"
internet explorer açtığımda işlem yapabiliyorum ama msn de maile tıklayınca "iexplorer.exe hatası" oluştu diyo hata raporu gönderme diyorum diyorum interneti kapatıyo
internet explorer 7 yi kurdum
format attım cd değiştirerek,
yinede olmadı
 


Nazy

Nazy

Üye
yoksa siz hala InternetExplorer mı kullanıyorsunuz:)
Firefox a geçmenizi şiddetle tavsiye ediyorum
 
yusufucan

yusufucan

Üye
internet explorer açtığımda işlem yapabiliyorum ama msn de maile tıklayınca "iexplorer.exe hatası" oluştu diyo hata raporu gönderme diyorum diyorum interneti kapatıyo
internet explorer 7 yi kurdum
format attım cd değiştirerek,
yinede olmadı




Büyük bi ihtimalle virüs Vardır bendede aynı sorun oluyordu format attıktan sonra düzeldi.....sorun yaşamak istemiyorsan Firefox, Opera veya Safariyı Öneririm.Şimdi Safariyi Kullanıyorum Aşırı derecede Hızlı Ve güvenilir;)
 

conqueror01

Üye
    Konu Sahibi
firefox kurdum
messela msn de mail i tıkladığımda firefoxdan maili açmasını nasıl sağlaybilirim..
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
baq arkadasım aynı sorunu bende yasadım hard format atacaksın direk anti virüsünü kuracaksın yoksa ugras dur
 


Üst Alt