Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Acil yardım...!!! "iexplorer.exe hatası"
Sponsorlu Bağlantılar
conqueror01
Üye
Konu Sahibi
Acil yardım...!!! "iexplorer.exe hatası"
internet explorer açtığımda işlem yapabiliyorum ama msn de maile tıklayınca "iexplorer.exe hatası" oluştu diyo hata raporu gönderme diyorum diyorum interneti kapatıyo
internet explorer 7 yi kurdum
format attım cd değiştirerek,
yinede olmadı
Nazy
Üye
yoksa siz hala InternetExplorer mı kullanıyorsunuz
Firefox a geçmenizi şiddetle tavsiye ediyorum
internet explorer açtığımda işlem yapabiliyorum ama msn de maile tıklayınca "iexplorer.exe hatası" oluştu diyo hata raporu gönderme diyorum diyorum interneti kapatıyo
Büyük bi ihtimalle virüs Vardır bendede aynı sorun oluyordu format attıktan sonra düzeldi.....sorun yaşamak istemiyorsan Firefox, Opera veya Safariyı Öneririm.Şimdi Safariyi Kullanıyorum Aşırı derecede Hızlı Ve güvenilir
conqueror01
Üye
Konu Sahibi
firefox kurdum
messela msn de mail i tıkladığımda firefoxdan maili açmasını nasıl sağlaybilirim..