Tavsiye acil tavsiye gmd vs lumia 820

Sponsorlu Bağlantılar

OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
acil tavsiye gmd vs lumia 820
arkadaslar gmd cihazıma tks teklifi geldi lumia 820ile cihaz 1aylık lumia benim discovery ise 1senelik tks yapayımmı sizce
 


skylinegti

skylinegti

Üye
uygulama ve oyunlarla çok içli dışlı değilsen arayüze pek önem vermiyorsan tabiki takas yapabilirsin...
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
kardes tks yapmak mantıklımı hangisi daha iyii
 
skylinegti

skylinegti

Üye
kardes tks yapmak mantıklımı hangisi daha iyii
ikiside farklı işletim sistemini kullanıyor yorum yapmak zor ama ben sadece internette dolaşırım müzik dinlerim az çok oyun oynarım dersen lumia 820 yok ben uygulama ve oyunlarla çok ilgilenirim mağaza ve arayüz benim için önemli dersen gmd derim...
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Ben windows phoneyi seviyorum bence takas etmelisin
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Benim asil amacim malzeme kalitesi uzun ömürlülük ve lumia 820ye güncelleme desteği bittimi
Ve arkadaşlar bu 820de adreno 225var cokmu kotu bu gpu
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Benim asil amacim malzeme kalitesi uzun ömürlülük ve lumia 820ye güncelleme desteği bittimi
Ve arkadaşlar bu 820de adreno 225var cokmu kotu bu gpu
güncelleme desteği bitmedi daha uzun bir sürede güncelleme alacağına inanıyorum w10 a kadar garanti şimdilik
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Wp10 güncellemesini bütün wp8li telefonlar alacakmış yani desteği daha bitmedi ve bitmesi için şimdilik bir neden yok.
Malzeme kalitesi ve uzun ömürlülük kesin gmdden kat kat iyidir.
Adreno 225 ise 2012nin en güçlü gpu'suydu. Şimdi ise halen iyi iş yapıyor. Genel olarak s400 seviyesinde L820nin donanımı. Yani moto g, s4 mini, s5 mini, lg g2 mini gibi telefonların seviyesinde.

Genel anlamda bence hiç düşünmeden takas et. Ha ben Rom atan her gün telefonu kurcalayıp sabah aksam oyun oynayan birisiyim diyorsan takas etme. Yoksa L820 gmdden her konuda üstün bir cihaz. Wp ise zevk meselesi. Ben kendim Wpyi seviyorum ve zevkle kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu ve Rainesto
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 820 de adreno 225var bu GPU adreno 305le povervr sgx544mp2den iyimi
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
Ben olsam hiç düşünmeden takas ederdim bulunmaz bir fırsat senin için ayrıca daha 1 ay kullanmış oh mis şimdiden yeni cihazın hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Serhan

Serhan

Üye
Benim asil amacim malzeme kalitesi uzun ömürlülük ve lumia 820ye güncelleme desteği bittimi
Ve arkadaşlar bu 820de adreno 225var cokmu kotu bu gpu
Düşünmen hata :ehe
Güncellmeme diyince her wp cihazına garanti w10 gelecek. :)
 
skylinegti

skylinegti

Üye
Benim asil amacim malzeme kalitesi uzun ömürlülük ve lumia 820ye güncelleme desteği bittimi
Ve arkadaşlar bu 820de adreno 225var cokmu kotu bu gpu

malzeme kalitesi ve uzun ömürlülük istiyorsan tabiki lumia 820 derim bende...
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
Simdi arkadaşlar cihaz 1yillik ama 2ay kullanilmis hediye gelmiş benim gmd de 1yillik temiz ama ufak sorunu yok ben gmd ile 820yi tks yapiyorum arti üste 50tl aliyorum iyimi
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Serhan

Serhan

Üye
Simdi arkadaşlar cihaz 1yillik ama 2ay kullanilmis hediye gelmiş benim gmd de 1yillik temiz ama ufak sorunu yok ben gmd ile 820yi tks yapiyorum arti üste 50tl aliyorum iyimi
üste bide para alıyorsun he, anında değiş böylelerini bulmak zor :ehe
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
:) bilmiyorum valla cihazin ilk sahibiymis 1yillikmis ama 1ay kullanilmis sadece adam toz biulamazsin diyo cizigi bosver toz yok diyor bakalım gorcez elden teslim seklinde yapacaz tks yapıyorum ne diyorsunuz :) yap
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Simdi arkadaşlar cihaz 1yillik ama 2ay kullanilmis hediye gelmiş benim gmd de 1yillik temiz ama ufak sorunu yok ben gmd ile 820yi tks yapiyorum arti üste 50tl aliyorum iyimi

Üstüne bide para veriyorsa bu takas yapacağın kişi nasıl birisi merak ettim. Ya dolandırıcı yada biraz saf birisi gibi. Yani durum böyleyken takas etmezsen hata yaparsın. Ben ilk okuduğumda yanlış mı okudum diye bir daha okudum valla sen üstüne 50tl versen yine değer :)
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Simdi arkadaşlar cihaz 1yillik ama 2ay kullanilmis hediye gelmiş benim gmd de 1yillik temiz ama ufak sorunu yok ben gmd ile 820yi tks yapiyorum arti üste 50tl aliyorum iyimi
hemen hemen şimdi değiştir :D
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
:) cihazı elime aldigimda neye bakayım neye dikkat edeyim
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Ne oldu şimdi? Takas ettin mi?
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
kardes tks etmedim etsem neye dikkat edeyim elden teslim seklinde yapcazda
 

Benzer Konular



Üst Alt