Acil Fikir Isityorum N95 8 Gb

Sponsorlu Bağlantılar

dj_falcon

dj_falcon

Üye
    Konu Sahibi
Acil Fikir Isityorum N95 8 Gb
arkdaslar ben N95 8GB siyah buldum sahibi IRAKTAn sıfır olarak almış burda dasatıyor 350 YTl isityor sizce alayım mı Orjinal N95 8 GB dir cin malı deil siz tavsiyeniz ne olur acaba bana yardımcı olun gumrukte kayıt ettirilmiş ama garantisi yok IRAK ta gecerli garantisi ama cihaz sıfır kutusunda
sizce alayım mı_?
 


furkano

furkano

Üye
Bence kaçırma :) Yada sen almazsan bana bırak ben alırım:):) Tabi önce bi kontrol et.. Özelliklede Wlan vs çalıştığına dikkat et.. Çoğu asya Sürümü N95 telde Wlan yok.. Haberin Ola..
 

dilan515

Üye
Telefon telefoncudan alınır
 
dj_falcon

dj_falcon

Üye
    Konu Sahibi
ok anladım telefon telefoncudan alınır zaten aldıgım kişide telefoncu benim kankam kadar bana yakın biri
kardes simdi Wlan filan herseyi var zaten ORJINAL NOKIA N95 8GB Siyah akrep gibi telefon da iste garantisi beni biraz yanıltıyor kuskum yarın öburgun bolursa ne yaparım diye _? elimde kalır sonra
 
dr.bahaeddin

dr.bahaeddin

Üye
valla şu anda piyasa fiyatları çok ürkütücü bence alınır o telefon çok isterdim senin yerinde olmayı boşver garanti hallolur ilerde ama bi şey söyleyim bu n95 de sistem tekrardan yenilendi os 9.2 yani sorunları çok olabilir kanımca n73 de ilk çıktığında bi sürü sorunu olmuştu sana kalmış artık
 
erdi92

erdi92

Üye
ben bu fıtsatı kaçırmazdım
 
just4you

just4you

Üye
hiç kaçırma al bence
 
venusutarit

venusutarit

Üye
Bozulacak bi tel değil düşürmedikten sonra bence en fazla siztemi çöker version yüklersin olur biter ben 1500 ytl verdim ama tek kuruşuna kadar hakediyor
 

zbahadir

Üye
Garanti konusuna fazla takılmayın bence. 350 ytl denemeye değer bir fiyat, nasılsa bozulmadan bir yeni modelini alırsınız. :)
 
Nenmorin

Nenmorin

Üye
2 gün sonra bozulursa 350 ytl yi sokağa atmış olursun her yerde ucuz n95 bulmak mümkün ayrıcalık değil ben güvenmiorm garantisiz şeylere
 
technonur

technonur

Üye
piyasada 1000ytlden fazla sen 350den bahsediyosun hiç kaçırma al eğer alınacak gibiyse
 
enigma

enigma

Üye
ben olsam almam. ne olursa olsun arıza çıkarmaz diye bir kural yoktur. ya çıkarsa diye bakacaksın olaya. sağlam bir arıza yapsa aynı parayı bulur. birde irak tarafından gelenler genellikle çinden gelme fason ürünler hiçbir parçasını nokia üretmiyor. 2gün sonra tuşlar dağılır kapak dağılır. aksi halde bizde enayi değiliz yani
 
furkano

furkano

Üye
hocam 350 ytl ye alıyosun telfonu sonuçta gyani bozulsa bile parçalarını satarsın o fiyata bakınız Gittigidiyor vs sitelerde adamlar nekadar satıyorlar.. Dediğim gibi 360 e alırım sen almazsan:D:D
 
enigma

enigma

Üye
biraz önce başka bir topice "ne diyim hayırlı olsun" demiştim burayada yazayım ama flod olmasın
 
dj_falcon

dj_falcon

Üye
    Konu Sahibi
ok arkdaslar tesekür ederim ben biraz daha dusunum şimdi ırak malı cin malı deil ama bataryansının altında made in finlandiya yazıyor gercek n95 8 gb yinede daha fazla cevap bekliyorum sizden arkdaslarım verdiğiniz cevaplardan dolayı tşekürederim
 
dj_falcon

dj_falcon

Üye
    Konu Sahibi
arkdaslar ben iyice inceledim teli cin malı deil ama gercek N95 deilmiş bende vaz gectim almktan mesajlarınız için tşk ederim arkdaslar maxicep te bulunmak muhtesem bi dıygu
 
furkano

furkano

Üye
Hayırlısı olsun kardeşim.. Vardı zaten bi çaban oğlu o fiyata olmasında:D:D
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Kardeş almicaksan Bana gönder hihihi:D
 

crizantem77

Üye
banada bir n 95 8gb alırmısın

--------------- Ekleme ---------------

telefon oriji aynıysa neden almadın kardeş garantisi olmayı versin
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Arkadaşım dikkat et Çin malı olmasın Çin malıda siyah ama içinde wi fi si yok dikkatli ol!!!

--------------- Ekleme ---------------

Şu anda çin malı rövanşta ve burada 150 ytlye satılıyor....Aman Dikkat!!! Onun kumerada 2 mp ok
 


Üst Alt