Açıkögretimle ilgili bi sorum olacak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
çağlar23

çağlar23

Üye
    Konu Sahibi
Açıkögretimle ilgili bi sorum olacak
yanlıs yeremi konu açtım bilmiyorum açtıysam kusura bakmayın cok acil cevaba ihtiyacım var ben mesleki açıkögretimlisesi ögrencisiyim 240 kredimi tamamladım üniversteye dikey geçiş hakkımı kullandım ve bi yer geldi 2 yıllık ama benim sson sınava girdim zorunlu dersimden 1 tane kalmasından korkuyorum kalırsa üniversteye kayıt yapabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim :hmmm
 


serkan5858

Üye
zannedersem yapamazsın ama daha bilgili olarak dershane gibi yerlere sorabilirseniz daha faydalı olabilirler
 
çağlar23

çağlar23

Üye
    Konu Sahibi
yanlıs yeremi konu açtım bilmiyorum açtıysam kusura bakmayın cok acil cevaba ihtiyacım var ben mesleki açıkögretimlisesi ögrencisiyim 240 kredimi tamamladım üniversteye dikey geçiş hakkımı kullandım ve bi yer geldi 2 yıllık ama benim sson sınava girdim zorunlu dersimden 1 tane kalmasından korkuyorum kalırsa üniversteye kayıt yapabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim :hmmm

diploma notum ösym de gözüküyo geçiçi mezuniyet belgesiyle kayıt olmazmı
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bılsem yardımcı olurdum ama söyle söyleyım sana bu yazdıklarını acıkögretım lısesı maıl adresı var yazısma ıcın oraya yaz..daha emın cevap alırsın
1gunde gelıyor
bende bırsey danısmak ıcın yazmıstım ertesı gun cevap geldı
 
çağlar23

çağlar23

Üye
    Konu Sahibi
bılsem yardımcı olurdum ama söyle söyleyım sana bu yazdıklarını acıkögretım lısesı maıl adresı var yazısma ıcın oraya yaz..daha emın cevap alırsın
1gunde gelıyor
bende bırsey danısmak ıcın yazmıstım ertesı gun cevap geldı

tamam sagolun öyle yaptım :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt