çağlar23
Üye
Açıkögretimle ilgili bi sorum olacak
yanlıs yeremi konu açtım bilmiyorum açtıysam kusura bakmayın cok acil cevaba ihtiyacım var ben mesleki açıkögretimlisesi ögrencisiyim 240 kredimi tamamladım üniversteye dikey geçiş hakkımı kullandım ve bi yer geldi 2 yıllık ama benim sson sınava girdim zorunlu dersimden 1 tane kalmasından korkuyorum kalırsa üniversteye kayıt yapabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim 


