acıkınca kafam dominosa gider :D

Sponsorlu Bağlantılar

by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
    Konu Sahibi
acıkınca kafam dominosa gider :D
:sirit:sizin kafanız nereye gidiyor? :D
 


zombaka

zombaka

Üye
kafa nereye ben oraya
 
1903quaresmaQ7

1903quaresmaQ7

Üye
Buzdolabina dominos aşıyo benim kafayı
:D
 
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
Benim kafa karı kıza gidiyor :ehe
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
Önce cebime; ardından para olmadığı içinde mutfak ve buzdolabına :thumbup:
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Arada kafam gidip geliyor :D

=>@King@<=
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Ciğerci Hüsamettin :kro2:
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Abur cubursuz buzdolabına :(
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Dostlar ah ah 8 yılım dominos ta geçti pahalı ama tat süper .
 
No Name Dev

No Name Dev

Üye
Acikinca kafam yeni rom cikmismi diye xda ya bakmaya gider
 
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
    Konu Sahibi
bedo :D
 
heathrow

heathrow

Üye
Ben onun ayağına gitmem o benim ayağıma gelsin :)
 
Baranbaris

Baranbaris

Üye
Harika görünüyosun Sevilay!
 


Üst Alt