Açık öğretim sınavları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Açık öğretim sınavları
Bugün açık öğretim sınavlarına girecek arkadaşlar sınav bugündür bilginize
 
Kaç kişi girdiki acaba ? ben girdim ))
 
    Konu Sahibi
bende girdim pazar sabahı sınavım yok öğlen var erken kalkmaya gerek kalmadı
 
Girenlere başarılar dilerim..
 
    Konu Sahibi
sonunda bitti allaha şükürler
 
bildiğim kadarıyla dün ve bugün 10 ve 14'de ikişer seans vardı. iyi geçmiştir umarım
 
evet ya bugün ilk oturum 6 dersti neden sistem böyle yapıyor ya
 
    Konu Sahibi
süperdi yan tarafımdaki adam toto oynadı gülmemek için kalemi ısırdım
 

seribro

Üye
sistem yapmıyor dersi seçerken dersin sınavının kaçıncı oturumda olduğu karşısında yazıyor hep aynı oturumun derslerini seçtiğin için öyle oluyor
 

hero14

Üye
evet ya bugün ilk oturum 6 dersti neden sistem böyle yapıyor ya
sistem degil sen yapıyorsun.. ders seçme işlemini yaparken orada oturum no sunu görürsün sectiğim dersler 1. oturum ise 6 ders gelebilir ama bak bende cumartesi girmedim yani dersim yoktu .. messela bunu ben ayarladım sende yapabilirsin kardesim

---------- Eklendi @ 22:54:40 ---------- Yazıldı @ 22:54:12 ----------

evet bende girdim arkadaşlar nasıl geçti
 
    Konu Sahibi
benim çok güzel geçti valla
 

hero14

Üye
Ne güzel kardeşim tebrik ederim
 
ya kadının biri çantasında kitapla kopya çekiyordu artık ne güvenlikse adam istese bomba sokar içeriye yani
 

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
bende girdim tek dersim kalmıştı. Aslında bitmişti 2 dönemdir öylesine giriyordum ama bu dönem yeni ders çıktı. Coğrafya 4 , sınavdan önceki gece geçmiş sınav cevaplarına baktım 4 tane aynı soru çıktı : Inşallah geceriz hepimiz
 
    Konu Sahibi
Ne güzel kardeşim tebrik ederim

Sağolsın

---------- Eklendi @ 12:08:22 ---------- Yazıldı @ 12:07:21 ----------

ya kadının biri çantasında kitapla kopya çekiyordu artık ne güvenlikse adam istese bomba sokar içeriye yani

Kitap sorun olmazki sınav öncesi hatırlatma gibisinden

---------- Eklendi @ 12:08:48 ---------- Yazıldı @ 12:08:22 ----------


Amin inşallah kardeş

---------- Eklendi @ 12:09:31 ---------- Yazıldı @ 12:08:48 ----------

sonuçlar ne zaman açıklanıyo
 
yok sınav esnasında kopya çekiyordu kitaptan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...