Ace S5830İ sanırım Brick oldu, yardım!!

Sponsorlu Bağlantılar

EneSismanoglu

EneSismanoglu

Üye
    Konu Sahibi
Ace S5830İ sanırım Brick oldu, yardım!!
Kardeşimin Galaxy Ace'ine rom yüklüyoduk yükleme tamamlandı sonra telefon açılmadı. Samsung Galaxy Ace S5830İ Yazısı yazan ekran geliyor ve o şekilde kalıyor. Sanıyoruz brick oldu nasıl yapıcaz? Recovery ve download ekranı filan hiç bi şekilde açamadık


Samsung Galaxy Ace S5830İ Yazısı yazan ekran geliyor ve o şekilde kalıyor telefon arkadaşlar ne yapsam olmuyor ondan ötesi açılmıyor. Recovery moda falan da girmiyor. Ne yapmalıyım acil yardımınız lazım!!!!!??
 


enesrsln

enesrsln

Üye
Telefonun bataryasını çıkart. Daha sonra tekrar tak. Telefonun ses açma tuşuna ve ses kapama tuşuna aynı anda bas ve telefonu açma kapama tuşuna da aynı anda bas. Öyle basıp bekle. Download mode gelecektir. Ordan stock rom kur.
 
EneSismanoglu

EneSismanoglu

Üye
    Konu Sahibi
Dediginiz islemi de denedim fakat olmadi. Yine Galaxy Ace yazan ekranda takılıp kaliyor. Ötesine gitmiyor bir türlü. Telefoncuya götürdüm 40 lira dedi sizce yaptirmalimiyim?

- - - Eklendi - - -

Sorunu çözemedim, yardım!
 
criminalx32

criminalx32

Üye
Yok ya 40 Lira acayip fazla olmuş ben şimdi bi araştiriyim

- - - Eklendi - - -

herhalde download moda girmek aynı. ama sen hiçbişeye basmadan 2dk güç tuşuna basılı tut. sonra telefonu kapat ve girmeye çalış.(download moda) peki odin ve dosyaların varmı
 

ChasingTheSun

Üye
Dediginiz islemi de denedim fakat olmadi. Yine Galaxy Ace yazan ekranda takılıp kaliyor. Ötesine gitmiyor bir türlü. Telefoncuya götürdüm 40 lira dedi sizce yaptirmalimiyim?

- - - Eklendi - - -

Sorunu çözemedim, yardım!

Rom atarken cihazı çökertmişsin zaten tekrar rom nasıl atacaksın.40 tl ye yaptır hiç uğraşma kafan da rahat etsin
 


Üst Alt