ace 2 sarj sorunu

dendirit

Üye
    Konu Sahibi
ace 2 sarj sorunu
Telefonum ace 2 telefon kapaliyken sarj ediyorum sarjdan cekip hemen actigimda telefonun sarj yüzdesi 93 yada 95 den basliyo bunun nedeni nedir yada telefon acikken sarj ediyorum 100 olunca cekiyorum tusu kitleyip koydugumda 5 dk sonra kilidi aciyorum ve sarj 95 de bunun nedeni nedir ?
 

dendirit

Üye
    Konu Sahibi
Orjinaliyle ?
 
Tepkiler: ExpertMurderer

heathrow

Üye
Bataryada şişme var mı? Kontrol ettin mi?
 
Normal. Ace 2 JB kullanirken bende de oyle oluyordu. Ace 2 manyak bi telefon Zaten 1500 mah batarya pek de yeterli degil islemci ve ekranla karsilastirirsak.
 

heathrow

Üye
Normal. Ace 2 JB kullanirken bende de oyle oluyordu. Ace 2 manyak bi telefon Zaten 1500 mah batarya pek de yeterli degil islemci ve ekranla karsilastirirsak.
Aynı fikirdeyim. Ne Ace ne de Ace 2 şarj konusunda başarılı degil.
 
Tepkiler: The Shadow

dendirit

Üye
    Konu Sahibi
Dümdüz şuan
 
benim bataryada da şişme yok bende de aynı sorun var
 

dendirit

Üye
    Konu Sahibi
Cwm siz yaptim ben baterry dosyasini silerek oyle olmazmi ? Pek bi etkisinide gormedim acikcasi
 
Cwm siz yaptim ben baterry dosyasini silerek oyle olmazmi ? Pek bi etkisinide gormedim acikcasi
Olabilir hic oyle yapmadim bilmiyorum Bu kronik bir sey oldugu icin duzelmez arkadasin da dedigi gibi Ama sorun olsa buyuk ihtimalle duzelirdi gibi geliyor
 
kalibre bir işe yaramamıstı önceden de
 

fthmnts

Kapalı Hesap
Kardeş sorun telefon da pil de değil.
Bende aynı sorun var