Emrgncy
Üye
-
Konu Sahibi
-
geriye birşey kalmasın diyosun yaniben tık diye gitmek istiyorum hiç uğraşmıyımmesela arabanın içinde ölmeyi isterdim ama öyle 90la giderken kaza yapıp değil 160 180 olsun ki sağlam olsun
makineyi kullanırken
söylediğin söz doğru ama, burda en uygun cevabı aramıyoruz her insanın ölmek istemediği yer farklıdır..Kişi nasıl yaşarsa öyle ölür... Bence en uygun cevap
istemediğin ölüm şekli misehitlik olabilir belki
AhaahahahaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
İş başında ölmeyi isterim ama nerede ölmek istemeyeceğimi düşünmem lazımgeriye birşey kalmasın diyosun yaniyalnız nasıl ölmeyi istediğini sormadım tam aksini sordum
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızsöylediğin söz doğru ama, burda en uygun cevabı aramıyoruz her insanın ölmek istemediği yer farklıdır..
Isterim yaw istenmez mi buistemediğin ölüm şekli mi
Aha aha azgın cooLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ölmek isteyeceğiniz en son mekan veya yer neresi olurdu? bu soruna böyle bir cevap vereyim dedimgeriye birşey kalmasın diyosun yaniyalnız nasıl ölmeyi istediğini sormadım tam aksini sordum
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınızsöylediğin söz doğru ama, burda en uygun cevabı aramıyoruz her insanın ölmek istemediği yer farklıdır..
o adam gibi ölmeyi istemezdimIsterim yaw istenmez mi bu
Aha aha azgın coo
neden olmasınTuvalet sanırım. Bari ölürken rezil olmayakÖldükten sonra pek umrumda olmaz belki ama
Tuvalet sanırım. Bari ölürken rezil olmayakÖldükten sonra pek umrumda olmaz belki ama
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?