Absürt bir soru olacak ama,

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Absürt bir soru olacak ama,
Ölmek isteyeceğiniz en son mekan veya yer neresi olurdu?
veya nerede ölmek istemezdiniz ?
 

sLeepLe

Üye
ben tık diye gitmek istiyorum hiç uğraşmıyım mesela arabanın içinde ölmeyi isterdim ama öyle 90la giderken kaza yapıp değil 160 180 olsun ki sağlam olsun
 
Kişi nasıl yaşarsa öyle ölür... Bence en uygun cevap
 
Tepkiler: mehsevim ve abandonware

NEXUS

Üye
Playstation da tüm oyunları bitirmeye çalışırken.
 
Tepkiler: Emrgncy

sLeepLe

Üye
bu sene değilde geçen sene çok hızlı yaşadım hızlı ölücem o zaman
 

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
ben tık diye gitmek istiyorum hiç uğraşmıyım mesela arabanın içinde ölmeyi isterdim ama öyle 90la giderken kaza yapıp değil 160 180 olsun ki sağlam olsun
geriye birşey kalmasın diyosun yani yalnız nasıl ölmeyi istediğini sormadım tam aksini sordum
makineyi kullanırken
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Kişi nasıl yaşarsa öyle ölür... Bence en uygun cevap
söylediğin söz doğru ama, burda en uygun cevabı aramıyoruz her insanın ölmek istemediği yer farklıdır..
 
Tepkiler: Fatic, sLeepLe ve Alo_Azrail

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
 
İş başında ölmeyi isterim ama nerede ölmek istemeyeceğimi düşünmem lazım
 

sLeepLe

Üye
Ölmek isteyeceğiniz en son mekan veya yer neresi olurdu? bu soruna böyle bir cevap vereyim dedim nerde ölmek istemezdim sonradan bu nasıl oldu denilecek yerde ölmek istemezdim
Isterim yaw istenmez mi bu
Aha aha azgın coo
o adam gibi ölmeyi istemezdim @Alo_Azrail ne zaman canımı almayı planlıyosun
 
Tepkiler: Emrgncy

zombaka

Üye
***** izlerken değil ama içerik aynıyken gitmek isterdim (ince)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tuvalet sanırım. Bari ölürken rezil olmayak Öldükten sonra pek umrumda olmaz belki ama
 
Tepkiler: SHS ve Emrgncy