KomiserMemoli_12
Üye
Varsa yerim
Aslında android için oyun yapmak çok zor. Nedeni fazla cihazları var. Her cihaz için optimizasyon yapılmalı kim uğraşacak. İos sadece iphone olduğu için yapımı kolay. Ve başka bir konu oyunun normal çalışması için işletim sistemi değil çekirdek türü gerekli. İos hybrid kernel olduğu için kolay. Linux çekirdek türü biraz zor. Zaten kolay olsaydı pclerde windows değil linux olurduOyun yapımcıları nerede sağlam yapımlar var hepsini İOS'a çıkartıyorlar. Symbian Android filan hepsi hikaye. Neden çoğu oyun Android için iptal edildi de İOS'a çıktı? Bioshock, Prey, NFS Shift 2, Fifa 13, BTTF The Game vs. vs. kusura bakmasın kimse ama Android'te şu anda oyun yok. Oyun yapımcıları Android'te doğru düzgün oyun yapmıyorlar. Nerede saçma sapan oyunlar var onları yapıyorlar. Symbian içinde aynı şey geçerli. Bada'ya Real Footbal 12, N.O.V.A, Modern Combat oyunları çıkmış mesela.
YokVarsa yerim
Ne demek yok kral değil misin söyle nöbetçilere getirsinlerAslında android için oyun yapmak çok zor optimizasyon yapılmalı kim uğraşacak. İos sadece iphone olduğu için yapımı kolay. Oyunun normal çalışması için işletim sistemi değil çekirdek türü gerekli. İos hybrid kernel olduğu için kolay
Yok
Şuan wannacrypt izliyorum ama kral Harun ben değilNe demek yok kral değil misin söyle nöbetçilere getirsinler
O olayları bende biliyorum. Ama ne olursa olsun oyun konusunda bu kadar geri olunması kötü. İos tabii ki tek olduğu için oyun programlamak kolay. Şahsen sistem bazlı olarak oyun yapılırsa daha iyi olur.Aslında android için oyun yapmak çok zor. Nedeni fazla cihazları var. Her cihaz için optimizasyon yapılmalı kim uğraşacak. İos sadece iphone olduğu için yapımı kolay. Ve başka bir konu oyunun normal çalışması için işletim sistemi değil çekirdek türü gerekli. İos hybrid kernel olduğu için kolay. Linux çekirdek türü biraz zor. Zaten kolay olsaydı pclerde windows değil linux olurdu
Yok
Evet fuchsia öyle bir işletim sistemi. Uygulamayı kendisi entegre edecektir.O olayları bende biliyorum. Ama ne olursa olsun oyun konusunda bu kadar geri olunması kötü. İos tabii ki tek olduğu için oyun programlamak kolay. Şahsen sistem bazlı olarak oyun yapılırsa daha iyi olur.
Pardon harun abi senin hesapta sandım yineŞuan wannacrypt izliyorum ama kral Harun ben değil
Pardon harun abi senin hesapta sandım yine
Yetkileri kötüye kullanıyor
EvetYetkileri kötüye kullanıyor
Bence kartala söyleyelim
@SoulsEagleBence kartala söyleyelim
Bizi devre dışı bırakacak bence kartal reis
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?