$ ₺ kuru

$ kuru

  • 10 ₺ ve altı

    Kullanılan: 1 11.1%
  • 15 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 20 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 10-15 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 15-20 ₺ arası

    Kullanılan: 6 66.7%
  • 20-25 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 25-30 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 30 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 30-35 ₺ arası

    Kullanılan: 1 11.1%
  • 40 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 1 11.1%

  • Kullanılan toplam oy
    9

Baydırman

Moderator
Onun bavullarını toplaması 20 yıl sürer
 
Tepkiler: PALA. ve Silinen Üye 2625978

PALA.

Üye
Doları sterilizasyon amaçlı kullanmayı düşünen @gonyalı 🦃
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman
Sizce bu yıl dolar kaç tl olur
Benim tahminim 30₺
Seneye 10 ₺
2027 de 3-5₺
 
Ben kaynamam
Kaynatırım
Mesaj birleştirildi:


Doların d si
Spekülasyonun s si
Manipülasyonun m si.
Dahi yok bende
Ne Varkı Sende Mübarek Ah Be Eski Günleri Özledim.Hadi Sık Bişeylerde Dinleyelım NEden Çıktın İşten 50 60 Milyar Maviş Mi Yetmedi Para da Para Mı Dedin
 
Tepkiler: 0sıfırcı
Ne Varkı Sende Mübarek Ah Be Eski Günleri Özledim.Hadi Sık Bişeylerde Dinleyelım NEden Çıktın İşten 50 60 Milyar Maviş Mi Yetmedi Para da Para Mı Dedin
Ne 50.60 ı
23 verdiler yol parası yine vermediler
Kendileri parayı kırıyor
İşçiye gelince
Bizde kazanamıyoruz sigortanı yatırdığımıza şükret diyolardı
 
Tepkiler: DarkredBlue61
Ne 50.60 ı
23 verdiler yol parası yine vermediler
Kendileri parayı kırıyor
İşçiye gelince
Bizde kazanamıyoruz sigortanı yatırdığımıza şükret diyolardı
yav biraz pazarlık payı var işte. şimdi naptın niye çıktın onu söyle hele
 
yav biraz pazarlık payı var işte. şimdi naptın niye çıktın onu söyle hele
Bacaklarım ağrıdan
gırılacak gibiydi çıktım
1 dişçiye girdim
o da çooook uzaktı
gidiş dönüş 2 saatten fazlaydı
Bıraktım
Başka bir dişçide kendimi denedim
Orda anladım ki ben yaşlanmışım bu meslek için
tek katlıydı ama koşturmaca fazlaydı
her neyse daha sonra evimin yakınındaki bir dişçiye girdim
Beğenmediler şutladılar
Tekstile girdim 2 hafta anca çalışmışımdır tam hatırlamıyorum
parayı aldığım gibi tüydüm ordan
ağır iş idi
Daha sonra çok daha rahat bir dişçiye girdim ama orada da maalesef
Birtakım ... İnsan bile denmeyen yaratıklarla uğraşamayıp
Kendi isteğimle ayrıldım
Ve ardından 3 hafta evde yattım
Yatarken de boş durmadım
Halk eğitim merkezi hijyen eğitimi kursuna yazıldım tam 500 tl gitti
Sınava girdim 100 tam puan almışım şahsen ben 80 ya da 90 bekliyordum.
Önceden tabi typ ye de başvurmuştum
İşkur typ ye başvurduktan sonra
3-4 okula başvurdum
beni alın diye
Sonra typ için ilçe milli eğitim müdürlüğüne yürüyerek gittim
bi 20-25 dk sürüyor
Sırf minibüse 25 tl vermemek için
Evraklar vs. Teslim ettim ve başvurduğum okullardan biri beni almış
Gencim diye de korkmuşlar bu bi ... Beceremez iş yapmaz diye düşünmüşler
Eh beni birazcık tanıyosan biliyosundur
3 günlük işi 2 günde yapınca hem sevinmişler hem de çok şaşırmışlar
Çünkü niceleri orta yaşlılar bi .. iş görmüyolarmış işini düzgün yapmıyolarmış vs.
Şimdilik temizlik yapıyorum
Dışarı işlerini hallediyorum vs
Yaaa işte öyle
Savrulup duruyom
İlerim yok
Ölsem de gurtulsam
Boşuna Esad emmi diye naralar atmıyodum ben
Roketatara kafa atarım diyordum
Ölme garantili diye
Garibanın yüzü gülür mü be
 
Tepkiler: DarkredBlue61