$ ₺ kuru

$ kuru

  • 10 ₺ ve altı

    Kullanılan: 1 11.1%
  • 15 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 20 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 10-15 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 15-20 ₺ arası

    Kullanılan: 6 66.7%
  • 20-25 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 25-30 ₺ arası

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 30 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 30-35 ₺ arası

    Kullanılan: 1 11.1%
  • 40 ₺ ve üzeri

    Kullanılan: 1 11.1%

  • Kullanılan toplam oy
    9
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Baydırman

Moderator
30,60
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
31,20
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
32,31
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Yok artık
İmkansız
Düşüncesi bile korkunç

Malum şey 3₺ olunca beni hatırlarsın
Mesaj birleştirildi:

1₺ bile olur
Yeter ki ekonomi yönetimi
böyle devam etsin

Biz halimizden memnunuz

Enflasyon diye bişi yok aslında

Malum şey 50₺ ye de yükselse
Umrumuzda diğil (mesela yani)

Eninde sonunda düşecek
Bişi hep yükselmez
Mesaj birleştirildi:

Sence
Sen bu konuda ne düşünüyorsun @DarkredBlue61
1-2-3₺ ye düşer mi malum şiy
 
Son düzenleme:
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız


aklıma şu kolpaçinoda kı yine üfledimi bu geliyor
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız




şu ahsen tv nın muhabiri yıkık gecekonduya giriyordu ya adam çıkıyordu o videoyu bulamadım