viceroy34
Üye
-
Konu Sahibi
-
flash player artık güncelleme çıkarmıyor kardeşim bunu neden anlamıyorsunuz? .. HTML 5 var ve zamanla bütün siteler bunu kullanacak.. flash player sızda Lumia götürür HTML 5 iyice yerleşene kadar!! < bana göre >
Onu bende biliyorum tahmini geçiş süresi 2015 ikinci çeyreğine kadar sürecek o zamana kadar kim bekler bize şimdi lazım.
flash varda noluyor anlamıyorum.ben lumia800 kullanıyorum geçen perşembe kendi tarayıcısından kurtlar vadisi pusu izledim sorunsuz hemde pc de izlediğim siteden.telefonu video izlemek içinmi alıcaz?amaç sadece video izlemekse taşınabilir dvd player alınır demi ya
Eğer lumia 920 divx,avi,xvid,mkv codeği yoksa bu çok büyük eksiklik millet galaxy s3'te 1080p video izliyo.Multimedia özelliği için telefon alanlar birhayli fazla,kimse yok sayamaz.Bu konuya bi açıklık gelmesi gerekir.Siteden inceliyosun teli orada da desteklediği video codeği neredeyse yok denecek kadar.
Lumia920 için vlc player var.. Codecle ilgili başka sorunuz var mı
abi daha bunla ilgili bence çok soru çıkar. Sen cevapları hazır et de
Bir diğer problem ise N9 kullananlar bilir telefonun hoparlöründen ses az çıkıyo.Bu sorun da Lumia 920 de halledilemediyse al sana bi eksi daha...
Bir diğer problem ise N9 kullananlar bilir telefonun hoparlöründen ses az çıkıyo.Bu sorun da Lumia 920 de halledilemediyse al sana bi eksi daha...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?