jackalmami
Üye
Orası Gta veya ana kucağı değil, asker ocağıabi tankla arabalara çarpınca patlıyormuneyse hayırlı olsun
![]()

Tek korktuğum şey zaten o. Kansızlık var bende.. Zor olacak, ama olacakKışın Ankara fena soğuk oluyor. O yüzden zor olacaktır. Kar seviyesini hiç söylemiyorum bileUmarım kısa boylu değilsindir
![]()

Kısa boylu değilim de buluşmalardaki resimlerimi görmüştün sen

İnternet cafedeyim, kalkınca hallederizYahu yetim kalmayacak işte ver şifrenıarayacağım seni eğer müsaitsen Muhammed

Eyvallah BroHayirli Tezkereler Bro ..

arayacağım seni eğer müsaitsen Muhammed





