MAERKEK
Admin
-
Konu Sahibi
-
Gözümü Çıkarttın DurOdak olayını anlayamadım gitti. Kaç metre mesafeden odak yapıyor ? Nereyi nasıl seçince odaklıyor anlamıyorum ? @DarkredBlue61 nasıl olacak bu iş ?
Önerilerin için teşekkürlerGözümü Çıkarttın Dur
808 ile Makroda min 15 Cm den Çekebilirsin. Daha Yakın Çekim İstersen 15 Cmye Getir Cihazi Sonrada Zoom Yap ve O Şekilde Çekmeyi dene.
Üstteki Fotodakı Olay Basit.
Nereyi Çekmek İstiyorsan O Noktaya Tıklayacaksın ve Arkayı yada Önü Flu Yapıp O Şekilde Çekeceksin. Fotoğrafta Heralde Çitleri Odaklamiş Çekmiş. Dağ Bayırda Net Değil Güllerde
Bu Tarz Durumlarda Netliğe İhtiyacın Yoksa Hf Fokus Modu Var. Yani Odaği Ayarlayamadığı Yerlerde Hf Yani Doğru Kaldıysa Aklımda Hf Mı Ne Yazar Odak Modunda. O Mod Orta Dereceye Ayarlar Odağı ve O Şekilde Netler Çeker. Bu Modu Uzak Nesneleri Çekerken Kullanabilirsin.ÖRnek Veriyorum Gece Bİşey Çekeceksin Ama Netleyemiyor Işıktan Dolayı. Al HF ye Yapıştır Çek Net Çıkar.Birde Sınırsız mı Sonsuz Oda Mı Ne Var. oda Hf İle Aynı Sayılır. Bu Odak Modlarını Son Çare Kullanmanı Öneririm Uzak Mesafede Netliği Öldürüyor Biraz. Genelde El İle Odaklatıp Çektirmekte Fayda Var. Odaği Otomatikte BIrakınca İstediğin Yeri Netlemiyor Genelde
Kısacası Yukarıda kı Fotoyu Bir Dahakıne Hem dağa Tıklayarak Çek.Hemde 1 2 Mt UZaktan Güllere Tıklayarak Çek. 3.Olarakta Hf yada Sonsuz Moda Al Odağı O Şekilde Çek.Pcde Netlıklerıne Dikkat Ederrsen Demek İstediğimi Anlarsın
Aynı Açıda 3 Farklı Çekim Denemesini Yapıp Pcde Karşilaştir Bakalım istersenÖnerilerin için teşekkürler
arabayla bile uğraşamıyorum kaldı kı fotoğrafOflu nerdesin ? @DarkredBlue61 hani hiç fotoğraf paylaşmıyorsun !
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
8 mp pureview mod . Zoom sonda macro odak renk keskinlik odak artırımışımdır. Flash yok . Nd auto.
Flash yok yahu . Işık fazlaarabayla bile uğraşamıyorum kaldı kı fotoğrafyine pozlama değeri yüksek kalmiş hafif parlamış. flaşsız daha eyi olmazmıydı?
flaşsız mı? o zaman güneş mı fazla parlamışFlash yok yahu . Işık fazlaHaklısın ekrandan tam anlaşılmıyor . Zor iş
Aynen yer ıslak olunca yansımayla beraber parlak çıkmışflaşsız mı? o zaman güneş mı fazla parlamış
Geldim Bu Tarz Fotoları El İle Çekmek Çok Zor. Kaldıkı Pozlama 1 Sn Cıvarıysa Titreme Gayet Normal. Tripod Olsaydı Yinede Çok İyi Olurmuydu Bilemiyorum Fakat Nd Filtreyi Açık Yaparak İso50 yada 100 Çekersen Deneyebilrsin. Ev Ne Kadar - ye İnerse İnsin Pozlamayı Arttırmaz Sabittir Sadece Parlaklığı Etkiler.Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Silueti hayalet gibi yakalamak Profesyonel kamera ile zor iken 808 Pureview ile bunu yaptım.
Nokia 808 ile uzun pozlama çekmek için düşük ışık koşulunda olmalısınız . İso'yu fazla vermeyin yoksa bembeyaz fotoğraf elde edersiniz .. EV -0,3 İLE 1,0 arasında ayarlayın . Olay ev değerinde bitiyor . Işık yetersiz pozlamayı daha da kısınca enstantane süresi artmış oluyor .
Gün batışı 18:54 olduğuna hesaba katın . Bu fotoğrafı 18:51'de çekmişim aslında çok karanlık olması gerekliydi .
@DarkredBlue61 gelir şimdi net olmamış der. Cevabım elim tripod gibi değil malesef
Sırf ne kadar pozlayacağını görebilmek için deneme amaçlı yaptım.Geldim Bu Tarz Fotoları El İle Çekmek Çok Zor. Kaldıkı Pozlama 1 Sn Cıvarıysa Titreme Gayet Normal. Tripod Olsaydı Yinede Çok İyi Olurmuydu Bilemiyorum Fakat Nd Filtreyi Açık Yaparak İso50 yada 100 Çekersen Deneyebilrsin. Ev Ne Kadar - ye İnerse İnsin Pozlamayı Arttırmaz Sabittir Sadece Parlaklığı Etkiler.
808 2.7 Sn Pozlar Onunlada Çok Güzel Çıkar MI Bilemiyorum 1020 Olsa 4 Snye Kadar Yerdi Ama Profesyonel Makıne Olmadığı İçin Işık Ayarını Kısamıyorsun haliylede Bu Tarz Bir Fotoda Tatmın Etmeyebilir
İso zaten 50 yada 100 . 400 yaparsan patlıyor bembeyaz oluyor.Geldim Bu Tarz Fotoları El İle Çekmek Çok Zor. Kaldıkı Pozlama 1 Sn Cıvarıysa Titreme Gayet Normal. Tripod Olsaydı Yinede Çok İyi Olurmuydu Bilemiyorum Fakat Nd Filtreyi Açık Yaparak İso50 yada 100 Çekersen Deneyebilrsin. Ev Ne Kadar - ye İnerse İnsin Pozlamayı Arttırmaz Sabittir Sadece Parlaklığı Etkiler.
808 2.7 Sn Pozlar Onunlada Çok Güzel Çıkar MI Bilemiyorum 1020 Olsa 4 Snye Kadar Yerdi Ama Profesyonel Makıne Olmadığı İçin Işık Ayarını Kısamıyorsun haliylede Bu Tarz Bir Fotoda Tatmın Etmeyebilir
gündüz vaktı 50 bile çok patlatır nd filtre ile akşam vakti belki bi ihtimal kurtarırİso zaten 50 yada 100 . 400 yaparsan patlıyor bembeyaz oluyor.
18;54 akşam ezanı 18:51 çektiğim saatgündüz vaktı 50 bile çok patlatır nd filtre ile akşam vakti belki bi ihtimal kurtarır
benim hesapta olmasıgerekiyor@DarkredBlue61 abi şimşek fotoğrafını hem buraya hem instagrama gönderir misin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?