808 Pureview Kullanıcı Grubu

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
808 Pureview Kullanıcı Grubu
Ohoohohıo
Merhaba bu kulübü Nokia 808 Kullanıcılarının öncelikle kamera ve video ayarları için yardımlaşması daha iyi çekim teknikleri geliştirmesi amacıyla ve daha önemlisi @DarkredBlue61 'in deneyimlerinden faydalanmak kendisinin bir hazine gibi sakladığı 808'ni daha aktif kullanmasını sağlamak için kuruyorum.

@DarkredBlue61 hoşgeldin.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: DarkredBlue61

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Odak olayını anlayamadım gitti. Kaç metre mesafeden odak yapıyor ? Nereyi nasıl seçince odaklıyor anlamıyorum ? @DarkredBlue61 nasıl olacak bu iş ?
 
Tepkiler: DarkredBlue61
Odak olayını anlayamadım gitti. Kaç metre mesafeden odak yapıyor ? Nereyi nasıl seçince odaklıyor anlamıyorum ? @DarkredBlue61 nasıl olacak bu iş ?
Gözümü Çıkarttın Dur


808 ile Makroda min 15 Cm den Çekebilirsin. Daha Yakın Çekim İstersen 15 Cmye Getir Cihazi Sonrada Zoom Yap ve O Şekilde Çekmeyi dene.


Üstteki Fotodakı Olay Basit.
Nereyi Çekmek İstiyorsan O Noktaya Tıklayacaksın ve Arkayı yada Önü Flu Yapıp O Şekilde Çekeceksin. Fotoğrafta Heralde Çitleri Odaklamiş Çekmiş. Dağ Bayırda Net Değil Güllerde

Bu Tarz Durumlarda Netliğe İhtiyacın Yoksa Hf Fokus Modu Var. Yani Odaği Ayarlayamadığı Yerlerde Hf Yani Doğru Kaldıysa Aklımda Hf Mı Ne Yazar Odak Modunda. O Mod Orta Dereceye Ayarlar Odağı ve O Şekilde Netler Çeker. Bu Modu Uzak Nesneleri Çekerken Kullanabilirsin.ÖRnek Veriyorum Gece Bİşey Çekeceksin Ama Netleyemiyor Işıktan Dolayı. Al HF ye Yapıştır Çek Net Çıkar.Birde Sınırsız mı Sonsuz Oda Mı Ne Var. oda Hf İle Aynı Sayılır. Bu Odak Modlarını Son Çare Kullanmanı Öneririm Uzak Mesafede Netliği Öldürüyor Biraz. Genelde El İle Odaklatıp Çektirmekte Fayda Var. Odaği Otomatikte BIrakınca İstediğin Yeri Netlemiyor Genelde



Kısacası Yukarıda kı Fotoyu Bir Dahakıne Hem dağa Tıklayarak Çek.Hemde 1 2 Mt UZaktan Güllere Tıklayarak Çek. 3.Olarakta Hf yada Sonsuz Moda Al Odağı O Şekilde Çek.Pcde Netlıklerıne Dikkat Ederrsen Demek İstediğimi Anlarsın
 
Tepkiler: MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Önerilerin için teşekkürler
 
Tepkiler: DarkredBlue61

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Oflu nerdesin ? @DarkredBlue61 hani hiç fotoğraf paylaşmıyorsun !



Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

8 mp pureview mod . Zoom sonda macro odak renk keskinlik odak artırımışımdır. Flash yok . Nd auto.
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: PALA., MzKARTAL ve DarkredBlue61
arabayla bile uğraşamıyorum kaldı kı fotoğraf yine pozlama değeri yüksek kalmiş hafif parlamış. flaşsız daha eyi olmazmıydı?
 
Tepkiler: MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
arabayla bile uğraşamıyorum kaldı kı fotoğraf yine pozlama değeri yüksek kalmiş hafif parlamış. flaşsız daha eyi olmazmıydı?
Flash yok yahu . Işık fazla Haklısın ekrandan tam anlaşılmıyor . Zor iş
 

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız



Silueti hayalet gibi yakalamak Profesyonel kamera ile zor iken 808 Pureview ile bunu yaptım.

Nokia 808 ile uzun pozlama çekmek için düşük ışık koşulunda olmalısınız . İso'yu fazla vermeyin yoksa bembeyaz fotoğraf elde edersiniz .. EV -0,3 İLE 1,0 arasında ayarlayın . Olay ev değerinde bitiyor . Işık yetersiz pozlamayı daha da kısınca enstantane süresi artmış oluyor .


Gün batışı 18:54 olduğuna hesaba katın . Bu fotoğrafı 18:51'de çekmişim aslında çok karanlık olması gerekliydi .

@DarkredBlue61 gelir şimdi net olmamış der. Cevabım elim tripod gibi değil malesef
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Silinen Üye 2625978

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Düz basit çekim
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: DarkredBlue61
Geldim Bu Tarz Fotoları El İle Çekmek Çok Zor. Kaldıkı Pozlama 1 Sn Cıvarıysa Titreme Gayet Normal. Tripod Olsaydı Yinede Çok İyi Olurmuydu Bilemiyorum Fakat Nd Filtreyi Açık Yaparak İso50 yada 100 Çekersen Deneyebilrsin. Ev Ne Kadar - ye İnerse İnsin Pozlamayı Arttırmaz Sabittir Sadece Parlaklığı Etkiler.

808 2.7 Sn Pozlar Onunlada Çok Güzel Çıkar MI Bilemiyorum 1020 Olsa 4 Snye Kadar Yerdi Ama Profesyonel Makıne Olmadığı İçin Işık Ayarını Kısamıyorsun haliylede Bu Tarz Bir Fotoda Tatmın Etmeyebilir
 
Tepkiler: MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Sırf ne kadar pozlayacağını görebilmek için deneme amaçlı yaptım.
 

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
İso zaten 50 yada 100 . 400 yaparsan patlıyor bembeyaz oluyor.
 
Tepkiler: DarkredBlue61

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
@DarkredBlue61 abi şimşek fotoğrafını hem buraya hem instagrama gönderir misin
 
Tepkiler: DarkredBlue61

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
@DarkredBlue61 bak bu instadan paylaştığım fotoğrafın orjinal hali arada çok fark var. Kaliteyi sömürüyor . İnstagram keskinlik kalmıyor.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: PALA. ve Silinen Üye 2625978