Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
808 Kendi Reklamını Kendi Çekmiş :)
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
redline2525
Üye
Konu Sahibi
808 Kendi Reklamını Kendi Çekmiş :)
Bence Gayet başarılı arkadaşlar ayrıca kameranın reklamı ancak böyle yapılabilir epey iddialılar galiba
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
SilentOne
Üye
hakketen kendi rekramını çekmiş
doctorrr
Üye
vay anasını bea..
Osmanlı Evladı
Üye
Etkileyici...
doctorrr
Üye
bide bu pureview olayı wp lere geliyomuş o zaman gör sen acayip olur ha
Batuhan Apatay
Üye
Kamerası çok iyi be şu telefonun. Keşke benim olsa.
ben şahsen istemem kocamn o ne öyle cebe sığmaz bide cebinden çıkarması sorun görgüsüz gibi...
Astrosman
Üye
Ilginç
MrExpert
Üye
iş sadece kamerayla bitse iyi...
FastBreaker
Üye
nokia yaptı yine yapacağını sanki uyuşturucu bu telefonlar ya al beni al beni diyor kendine çekiyor resmen ya
Türe
Üye
Zaten kamera odaklı olduğu için reklamda da kamera önplana çıkarılmalıydı
ahmetyilmazas4
Üye
adamlar işi biliyo Abi
slant1111
Üye
wp tarzı da çıkacak diye biliyorum
yusuf_bey
Üye
süper olmuş kamerası önplanda olan bı telefon anca bu kadar iyi bi reklam çekilebilir. Muhteşemm. Büyük olması benim için bi artı. Büyük telefonlara bayılıyorum. Ama estetik ve görsellik ile kalite ve performans da olcak tabi kuru görüntü olmaz.
doctorrr
Üye
41 megapikslden ileriye gidebilirler mi acaba
ANIL
Admin
Nokia şuan aklına gelmeyecek şeyleri yapabilir..
TheMadness
Üye
damn yazıyor zannettim dawn mış
CanKartaL
Emekli Yönetici
Alet dehşet yaa )
Nextman
Emekli Yönetici
Tam anlamıyla kullnılmaya başlansın bakalım
El~PisToLeRo
Üye
Fp1'den daha farklı bi belle mi var bunda ya geçisler falan çok iyi kamera stabilitesi bile harika.
Grafik islemcinin gücünü yansıtan tek symbian bu bence.