808 Kendi Reklamını Kendi Çekmiş :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
redline2525

redline2525

Üye
    Konu Sahibi
808 Kendi Reklamını Kendi Çekmiş :)
Bence Gayet başarılı arkadaşlar ayrıca kameranın reklamı ancak böyle yapılabilir epey iddialılar galiba :)

 
  • Beğen
Tepkiler: doctorrr


SilentOne

SilentOne

Üye
hakketen kendi rekramını çekmiş
 
doctorrr

doctorrr

Üye
vay anasını bea..:D
 
Osmanlı Evladı

Osmanlı Evladı

Üye
Etkileyici... :hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye
bide bu pureview olayı wp lere geliyomuş o zaman gör sen acayip olur ha:D
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Kamerası çok iyi be şu telefonun. Keşke benim olsa.
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Ilginç
 
MrExpert

MrExpert

Üye
iş sadece kamerayla bitse iyi...
 
FastBreaker

FastBreaker

Üye
nokia yaptı yine yapacağını sanki uyuşturucu bu telefonlar ya al beni al beni diyor kendine çekiyor resmen ya :D
 
Türe

Türe

Üye
Zaten kamera odaklı olduğu için reklamda da kamera önplana çıkarılmalıydı ;)
 
ahmetyilmazas4

ahmetyilmazas4

Üye
adamlar işi biliyo Abi
 
slant1111

slant1111

Üye
wp tarzı da çıkacak diye biliyorum
 
yusuf_bey

yusuf_bey

Üye
süper olmuş kamerası önplanda olan bı telefon anca bu kadar iyi bi reklam çekilebilir. Muhteşemm. Büyük olması benim için bi artı. Büyük telefonlara bayılıyorum. Ama estetik ve görsellik ile kalite ve performans da olcak tabi kuru görüntü olmaz.
 
doctorrr

doctorrr

Üye
41 megapikslden ileriye gidebilirler mi acaba :hmmm
 
ANIL

ANIL

Admin
Nokia şuan aklına gelmeyecek şeyleri yapabilir..
 
TheMadness

TheMadness

Üye
damn yazıyor zannettim dawn mış :kop:
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Alet dehşet yaa :))
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tam anlamıyla kullnılmaya başlansın bakalım :hmmm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Fp1'den daha farklı bi belle mi var bunda ya geçisler falan çok iyi kamera stabilitesi bile harika.
Grafik islemcinin gücünü yansıtan tek symbian bu bence.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt