Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
808 alacağım bi bakarmısınız ?
Sponsorlu Bağlantılar
ॐOsMaN
Üye
Konu Sahibi
808 alacağım bi bakarmısınız ?
arkadaşlar sıfır ve ikinci el fiyatları hakkında bilginiz varmı birde ikinci el alırsam sıkıntı olurmu acaba ?
İhtiyar007
Üye
sıfırı 1110 TL
ikinci elin iönermem ikinci el her şey sıkıntılıdır
aslında symbian telefonda önermem ama illa alacaksan al
Esendağlı
Üye
2.el cihaza kimse garanti veremez.ama symbian bir cihaz almanı pek tavsiye etmem.tabiiki bu senin seçimin sonuçta
HakanSeven12
Üye
Lumia 1020 dicem onada sağlam fiyat koydular cep yakar 41mp kamerası 2gb rami var
symbianı seviyorm.her ne kadar desteklenmesede gayet kullanışlı bence
- - - Eklendi - - -
1100 tl m var ama buna degermi sizce ?
- - - Eklendi - - -
elimde çok temiz 701 var kaça satarım acaba
Cann Karyağdı
Üye
Almanı Şiddetle Tavsiye Ederim. Bende Aynı Nikon Gibi Fotoğraf Çekiyor. Bilmiyorsanız;
Kamerası 41MP. Kısacası İşletim sistemini boşver. Symbian'ın en iyi telefonlarından biri.
Tavsiye Ediyorum..
Furkan Emekli
Üye
Sırf kamera için alacaksan olabilir. Ama kamerada Lumia 920'de isteklerini karşılar.
- - - Eklendi - - -
Ayrıca kamerası 41 megapiksel değil sensörü 41 megapiksel.
sevecen07
Üye
Kardeş bende 808 var yedi aylık onyei ay garantisi var, 700 tl alacak olursan, kutu ve iceriği, faturası aparatları tam, fatura tarihi 01 12 2013. bakmak istersen linki burda....
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
isamey
Üye
istanbulbilişimde sıfırı 870 tl. İkinci eli 500-600 arasında.
fk555897
Üye
Bence biraz daha katıp Lumia 820 al.
Baskentliia
Üye
kamerası gayet iyi ama tavsiye etmem symbian çöktù andoid al