808 alacağım bi bakarmısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar

ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
808 alacağım bi bakarmısınız ?
arkadaşlar sıfır ve ikinci el fiyatları hakkında bilginiz varmı birde ikinci el alırsam sıkıntı olurmu acaba ?
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
sıfırı 1110 TL
ikinci elin iönermem ikinci el her şey sıkıntılıdır ;)
aslında symbian telefonda önermem ama illa alacaksan al ;)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
2.el cihaza kimse garanti veremez.ama symbian bir cihaz almanı pek tavsiye etmem.tabiiki bu senin seçimin sonuçta
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Lumia 1020 dicem onada sağlam fiyat koydular cep yakar :D 41mp kamerası 2gb rami var
 
Anil-D

Anil-D

Üye
lumia 1020 kaç para ki ?
 
achambo

achambo

Üye
symbian sakın alma:oke:
 
ॐOsMaN

ॐOsMaN

Üye
    Konu Sahibi
symbianı seviyorm.her ne kadar desteklenmesede gayet kullanışlı bence :)

- - - Eklendi - - -

1100 tl m var ama buna degermi sizce ?


- - - Eklendi - - -

elimde çok temiz 701 var kaça satarım acaba :|
 
Cann Karyağdı

Cann Karyağdı

Üye
Almanı Şiddetle Tavsiye Ederim. Bende Aynı Nikon Gibi Fotoğraf Çekiyor. Bilmiyorsanız;
Kamerası 41MP. Kısacası İşletim sistemini boşver. Symbian'ın en iyi telefonlarından biri.
Tavsiye Ediyorum..
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Sırf kamera için alacaksan olabilir. Ama kamerada Lumia 920'de isteklerini karşılar.

- - - Eklendi - - -

Ayrıca kamerası 41 megapiksel değil sensörü 41 megapiksel.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı

sevecen07

Üye
Kardeş bende 808 var yedi aylık onyei ay garantisi var, 700 tl alacak olursan, kutu ve iceriği, faturası aparatları tam, fatura tarihi 01 12 2013. bakmak istersen linki burda....

 

isamey

Üye
istanbulbilişimde sıfırı 870 tl. İkinci eli 500-600 arasında.
 
fk555897

fk555897

Üye
Bence biraz daha katıp Lumia 820 al.
 
Baskentliia

Baskentliia

Üye
kamerası gayet iyi ama tavsiye etmem symbian çöktù andoid al
 


Üst Alt