Rica ederim güle güle kullanınTeşekkürler güzel fontlar![]()
Rica ederim güle güle kullanınTeşekkürler güzel fontlar![]()

eğer fontu burda paylaşırsanız müsait olduğumda yapıp paylaşırımsleeple sizden bir ricam olacaktı flipfont uygulamasında regaitalik diye bir font var ona sembol ekleme şansınız varsa çok makbule geçer şimdiden teşekkürler...
Rica ederim kardeşimYeni gördüm konunu. eline sağlık kardeşim
Kısa sürede yapıp paylaşırımarial regular'da yapabilir misin ? Tskler![]()
bende ya orjinali ya da nokia pure kullanıyorumda farklılık istiyenler için işteben orijinal fontu kullanmadan yanayım farklı fontlar kullanmıyorum ama sony sketch fontunu düzenleyip paylaşırsan çoğu kişi kullanacaktır kardeşim
sony fontlarıda çok güzel bi kaçını denedim sanki oturmadı telefona ama yine bulur yaparım kardeşim 
Rica ederim symbiana devam ediyoruz napalımÖnce indirdim, sonra symbian olduğunu farkettimEline sağlık =)

Asıl sen kusura bakma işlerden fırsat bulup yapamadım font bilgisayarın sisteminde olandan değil mi farklı değil?yapımı çok sürüyor mu bilmiyorum ama unuttun mu acaba arial regular black fonta sembol eklemeyi kardeş,kusura bakma uzun zamandır bekliyorum da![]()
![]()
![]()
evet bilgisayarın sisteminde olandan,malûm direk atınca senin diğer fontlar gibi sembol destekli değil,bu arada estağfirullah işlerinden fırsat bulup vakit ayıracağın tskler...
http://www.mediafire.com/?bqj2hfcgm0v1kju

bağlantıyı kopyala adres yerine yapıştır o siteye git indirme linki varbunu nasıl indireceğim tıkliyorum tıklanmiyor verdiğin bağlantı
