Merhaba 701 kullanan arkadaşlar, ben C7 kullanıcısı olarak çok memnunken sizler uçuyor olmalısınız. Açıkçası bugüne kadar telde buda olsun diyip bulamadığım bir uygulama ve yazılım olmadı. Her eve lazım misali ...
rizENGIN arkadaşım müzik çalar widgeti signed olarak varmı ben bulamadım yada başlangıç sayfalarına sadece bir tane mi müzik çalar widget i ekleniyor yorum veya yorumlarınızı bekliyorum
eyv arkadaşlar Bende bulamadım dün yabancı bir sitede gözüme çarptı detaylı bi araştırma yapıcam hack konusunda bi hatırlatma yapmak istiyorum telefon garanti dışı kalır hack yapılırsa garantiye yollarken nokia suite ye bağlayıp son yazılımı tekrar yüklemeniz lazım
Ekran kilidi için program var ovi de. SlideAnswer. Arama gelince soldan sağa yapınca açılır, sağdan sola yapınca reddeder. Ben kullanıyorum çünkü cepten çıkarırken ekrana dokununca arama yanıtlanabiliyor yada reddedilebiliyor. Program kullanışlı bazı özellikleri pro versiyonunda diyor ancak pro sunu bulamadım. Ovi den indirebilirsin sadece programı çalıştırıp sol alttaki ok işaretiyle geri çıkıp arka planda açık bırakman yeterli. (pro da bunu gizleyebiliyorsun).
youtube programı derken youtube download mı? Bende indirmeye çalışayım yazarım sonucu. Gerektiğinde bağlandıktan sonra kopma olmuyor bende. Ovi yada başka bir uygulamada farketmiyor. rizEngin in dediği gibi bi program kesiyor olabilir.
bana güncelleme gelmedi fakat bugün aniden my nokia dan mesaj geldi 701 telefonunuz hakkında ne düşünüyorsunuz bende kamerasında auto focus özelliği niye yok dedim ve çift hoparlör kesin olması gerekir dedim
bana güncelleme gelmedi fakat bugün aniden my nokia dan mesaj geldi 701 telefonunuz hakkında ne düşünüyorsunuz bende kamerasında auto focus özelliği niye yok dedim ve çift hoparlör kesin olması gerekir dedim