701 kullananlar platformu

NOKİA 701'İN SİZDE BIRAKTIĞI EN BÜYÜK ETKİ NEDİR?

  • MÜKEMMEL BİRŞEY BU

    Kullanılan: 76 43.9%
  • İHTİYACIMI KARŞILIYOR

    Kullanılan: 68 39.3%
  • KEŞKE BAŞKA BİR CİHAZ ALSAYDIM

    Kullanılan: 15 8.7%
  • TAMAMEN HAYAL KIRIKLIĞI

    Kullanılan: 22 12.7%

  • Kullanılan toplam oy
    173

[ENGİN]

Üye
o tarz bulamazsın symbiana göre yok rastlamadım da
 
bnde daha goremdim ole bişi bulursam atarım linkini
 

serinaga

Üye
Merhaba 701 kullanan arkadaşlar, ben C7 kullanıcısı olarak çok memnunken sizler uçuyor olmalısınız. Açıkçası bugüne kadar telde buda olsun diyip bulamadığım bir uygulama ve yazılım olmadı. Her eve lazım misali ...
 

asigsasi

Üye
rizENGIN arkadaşım müzik çalar widgeti signed olarak varmı ben bulamadım yada başlangıç sayfalarına sadece bir tane mi müzik çalar widget i ekleniyor yorum veya yorumlarınızı bekliyorum
 
arkadasım 5 dkda hackle telefonunu sonra symbianın keyfine bak cidden diyom symbianda özgür olunca çok rahatlayacan telefona ozamn aşık olucan
 

djmicexs

Üye
eyv arkadaşlar Bende bulamadım dün yabancı bir sitede gözüme çarptı detaylı bi araştırma yapıcam hack konusunda bi hatırlatma yapmak istiyorum telefon garanti dışı kalır hack yapılırsa garantiye yollarken nokia suite ye bağlayıp son yazılımı tekrar yüklemeniz lazım
 

andreoni

Üye
Ekran kilidi için program var ovi de. SlideAnswer. Arama gelince soldan sağa yapınca açılır, sağdan sola yapınca reddeder. Ben kullanıyorum çünkü cepten çıkarırken ekrana dokununca arama yanıtlanabiliyor yada reddedilebiliyor. Program kullanışlı bazı özellikleri pro versiyonunda diyor ancak pro sunu bulamadım. Ovi den indirebilirsin sadece programı çalıştırıp sol alttaki ok işaretiyle geri çıkıp arka planda açık bırakman yeterli. (pro da bunu gizleyebiliyorsun).
 

adela

Üye
wi-fi bağlantısı niye kopuyor yada kapanıyor. lazım olduğunda ayarlardan bağlan diyoruz..
magazadan yutube prog..(indirme hatası )veriyor...
 

andreoni

Üye
youtube programı derken youtube download mı? Bende indirmeye çalışayım yazarım sonucu. Gerektiğinde bağlandıktan sonra kopma olmuyor bende. Ovi yada başka bir uygulamada farketmiyor. rizEngin in dediği gibi bi program kesiyor olabilir.

----------Eklendi @ 14:09:10 ---------- Yazıldı @ 14:08:51 ----------

Eğer downloder ise yükledi.
 

[ENGİN]

Üye
wi-fi bağlantısı niye kopuyor yada kapanıyor. lazım olduğunda ayarlardan bağlan diyoruz..
magazadan yutube prog..(indirme hatası )veriyor...

youtube dowloader uygulaması sorunlu seçtıgın vıdeoyu açmadan geri atıyor
 

djmicexs

Üye
teşekkür ederim arkadaş dediğin gibi cebimden felan cıkarırken ya açıyor ya kapatıyor pederden çok azar işittim ondan dolayı
 

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar simbian türkiye bloğunda belle fature packgösteriyor 701 in sürümünü. güncelleme geldi mi size

 

[ENGİN]

Üye
virus tarama uygulaması gibi
 

asigsasi

Üye
bana güncelleme gelmedi fakat bugün aniden my nokia dan mesaj geldi 701 telefonunuz hakkında ne düşünüyorsunuz bende kamerasında auto focus özelliği niye yok dedim ve çift hoparlör kesin olması gerekir dedim

----------Eklendi @ 05:20:18 ---------- Yazıldı @ 05:17:22 ----------

 

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi

ilginç o bana gelmediama((
 

asigsasi

Üye
my nokia aboneliğin varmı
 

ekoks20

Üye
    Konu Sahibi
var ama gelen giden yok