yok kardeşim donma felan yok şu şekilde yapabilirsin müziklerin resimlerin yükleme dosyaların hafıza kartında durur uygulama ve oyunları depo hafızasına kurarsın
telefona 512 mb ram koymuşlar bazen tek sekmede bile kapatıyor interneti anlayamıyorum 5800ım da 3 sekme de kapanıyordu çok berbat bişey delirtiyor beni bazen
telefona 512 mb ram koymuşlar bazen tek sekmede bile kapatıyor interneti anlayamıyorum 5800ım da 3 sekme de kapanıyordu çok berbat bişey delirtiyor beni bazen
valla etkilemek istemem.sorun bende mi sadece onuda bilmiyorum ama gerçekten deli ediyor.anlayamıyorum sorunu denemedğim şey kalmadı hard format flaş filan baya denedim yok olmuyor.
telefona 512 mb ram koymuşlar bazen tek sekmede bile kapatıyor interneti anlayamıyorum 5800ım da 3 sekme de kapanıyordu çok berbat bişey delirtiyor beni bazen
dostum bende 701 kullanıyorum daha hiç ram sıkıntısı cekmedim 5sekme nette geziyorum bi yandan müzik calıyorum neti kapatıyorum asphalt oynuyorum müzik caları hiç kapatmıyorum zaten o hep calıyo daha ram sıkıntısı cekmedim cekmem gibide telefon yag gibi akıyo 2haftada 1 kapatıyorum teli oda arada kendine gelsin die yoksa dondugunu falan hiç görmedim fp1 cidden telefonu bambaşka yapdı bence fp1in içine efeck ve hack atıp flaşla 10numara tel
701 in tft lcd ıps ekranı c7 nin amoled ekranına göre kontrast olarak nasıl yani renkler canlı duruyor mu mesela bildirim çubuğu benim c7de siyaha yakın görünüyor 701de ekran ışığı kısılmış seviyede orası siyaha yakın mı yoksa daha çok gri mi
x.facebook.com da performans nasıl mesela 5800 da zaman tüneli olan bi profile girdiğinde telefon kafayı yiyor kapanıyor felan.. gerçi sitenin tamamını doğru düzgün çalıştırmıyor o ayrı