701 Ekran Hatası Ve Serviste Değişimi

Sponsorlu Bağlantılar

Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
701 Ekran Hatası Ve Serviste Değişimi
elimde bir adet 701 var..ekranda siyah bir nokta şekilde leke var..teleservice aşırı tozlanmadan cihazınızın ekranında kalıcı lekeler oluşmuştur..garanti harici değişimi yapılabilir yazmışlar..daha önce bu şikayetle servise veren oldu mu cihazını? ekran değişim ücreti ne kadardır sizce? 100 lira içinde midir?
 


asigsasi

asigsasi

Üye
100 lira çok 50 veya 60 tl olması lazımzaten telefona 250 tl veriyor lar
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
3 gündür işlem sırası bekliyor..bu hafta yapılır artık.50-60 ise iyi valla.
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
O tozlanma nasıl oluyor anlamadım. Benim telefonda da hafif var, toz ve nemden koruyun demişti teleservice.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
ekranın arasındaki yapışkan madde zamanla işlevini kaybediyor ve ekrana toz alıyor sanırım.açıklaması bu..ama çoğu servis tutanağında ''cihazınızı nemden ve tozdan koruyunuz'' ile ''cihazda kullanıma bağlı kozmetik deformasyonlar mevcuttur'' u banko yazıyorlar..
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Aynen
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
4 gün oldu hala cihazınız işlem sırasındadır diyor..
 

PYTHONs

Üye
bana kalırsa 50-60 liraya lcd ekranı al kendin kapalı bir yerde tak derim sökme kaynakları mevcut sitede
 
caglar b

caglar b

Üye
701 in ekranı gorilla glass oldugundan pahalı olabilir.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
    Konu Sahibi
110 lira istedi teleservice kabul etmedim bu şekilde kullanacam :)
 


Üst Alt