yumurtayı az daha değişik bi renkde boyatıp önümüze koyacaklar.katkat kampanyasından genc tarifelileri mahrum bırakıp 15dksı 50krş uygulamasını 800dakika çekip sonra da biz kampanya yapdık alın diyecekler.bizde her zman ki gibi yiyecez.herkese yürekten afiyet olsun şimdiden.7martlar bitmez 2012si var 2022si var bekleyelim....