6630 Foto Kalitesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bunyas42

Üye
sayın arkadasım ben lensisi yukledım ama fazla bırsey fark etmıyor felixcam diye bir program var onuda yukledım oda farketmedı ama sonra camera fix diye bir programla karsılastım bu hem cozunurlugu1.3 ten 2 mg piksele ceviriyor ben kullanıyorum samsung d 600 halt etmiş
 


barabelli

barabelli

Üye
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Jan 27 2006, 11&#58;08 PM) [post=265260]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya amıgo yeter artık herkese al bbı w800 dıyıp duruyon herkes sevdıgı telefonu kullanır boswer&#33;&#33;&#33;&#33;sonra konu dagılıyo baska yerlere kayıyo herkes telefonuyla mutlu boswer&#33;&#33;
[/b][/quote]


sana
+1 verıyorum ama bnce amıgo bır ornek boyle yapan cok konuyu dagıtmayalım

saygılar sonsuz sevgıler
 
Dark saga

Dark saga

Üye
<div class='quotetop'>(bunyas42 &#064; Jan 28 2006, 05&#58;52 PM) [post=265837]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
sayın arkadasım ben lensisi yukledım ama fazla bırsey fark etmıyor felixcam diye bir program var onuda yukledım oda farketmedı ama sonra camera fix diye bir programla karsılastım bu hem cozunurlugu1.3 ten 2 mg piksele ceviriyor ben kullanıyorum samsung d 600 halt etmiş
[/b][/quote]
o program interpolision (büyütme) yapıyor we at bi bilgisayara gör bakiyim bide d600 halt etmiş diyorsun ii arastıpta yazın&#33;
 

007anil

Üye
<div class='quotetop'>(suvaribey &#064; Jan 22 2006, 05&#58;47 PM) [post=259570]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ben 6630 telefonumun hem gece hem gündüz çekimlerinden çok memnunum. Ama gece çekimlerinde karıncalı çıktığıda tartışmasız bir konu. Bunu için tek yapmanız gereken şey bilgisayarınıza kuracağınız küçük bir program. Bu program gece veya gündüz çektiğiniz karıncalı bir fotoğrafı çok net bir şekle getirmeye yarıyor. Üstelik 535 kb olan bir fotoyu 230 kb gibi daha az yer kaplayacak şekilde düşürüyor. Ben çektiğim tüm resimleri bilgisayara aktarıp orada dönüştürüyorum. Daha sonrada cd&#39;ye yazıp arşive kaldırıyorum.

Programın ismine gelince....
Noiseware Community Edition 2.5

Bu vereceğim ilk link Xp işletim işletim sitemi için olan.


Buda 98, Me, 2000 işletim sistemi olanlar içindir.


Ben bu programdan çok memnunum. Sizlerinde yorumlarını bekliyorum.

Saygılar...
[/b][/quote]

Sen olayı Çözmüşsün Çok Teşekkürler Kesin Çözüm Bu Karıncalanma Yok
 

eon

Üye
<div class='quotetop'>(suvaribey &#064; Jan 22 2006, 05&#58;47 PM) [post=259570]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ben 6630 telefonumun hem gece hem gündüz çekimlerinden çok memnunum. Ama gece çekimlerinde karıncalı çıktığıda tartışmasız bir konu. Bunu için tek yapmanız gereken şey bilgisayarınıza kuracağınız küçük bir program. Bu program gece veya gündüz çektiğiniz karıncalı bir fotoğrafı çok net bir şekle getirmeye yarıyor. Üstelik 535 kb olan bir fotoyu 230 kb gibi daha az yer kaplayacak şekilde düşürüyor. Ben çektiğim tüm resimleri bilgisayara aktarıp orada dönüştürüyorum. Daha sonrada cd&#39;ye yazıp arşive kaldırıyorum.

Programın ismine gelince....
Noiseware Community Edition 2.5

Bu vereceğim ilk link Xp işletim işletim sitemi için olan.


Buda 98, Me, 2000 işletim sistemi olanlar içindir.


Ben bu programdan çok memnunum. Sizlerinde yorumlarını bekliyorum.

Saygılar...
[/b][/quote]

evet olay cozulmustur. denedim bu programi, mukemmel filtreliyor. resimleri iyilestiriyor. ustelik free &#33;&#33;&#33; cok tesekkurler suvaribey &#33;&#33;&#33;
 

suvaribey

Üye
Faydam dokunduysa ne mutlu bana ...
 

eon

Üye
<div class='quotetop'>(suvaribey &#064; Feb 8 2006, 12&#58;18 AM) [post=274345]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Faydam dokunduysa ne mutlu bana ...
[/b][/quote]

kesinlikle kardes
 

Engin28

Üye
Selam arkadaşlar ben dün 6630 aldım fakat gündüz çekimlerimde bile karıncalı gösteriyor. Resimiçekerken güzel fakat kaydettiğinde bozuyor ne yapmalıyım? Görüntü kalitesi: Yüksek, Çek. görüntü göster: Evet, Görüntü çözünürlüğü: 1280x960, Varsay. görüntü ismi: Tarih, Kullanılan hafıza: Memory card.
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarla
 
demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
abi bende adını hatırlayamadığım bi program vardı sildim ama gece görüşünde sanki flash varmış gibi çekiodu
 

gokbil1903

Üye
tnx bro!!
 

ramazanimal

Üye
ya beyler 6630 gece tlf nu deyil gece tlf istiyorsan sony erikson flaşlı tlf alacaksın!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
alemburda

alemburda

Üye
arkadaşlar bildiğiniz gibi 6630 gece çekimlerinde oldukça başarısız.
bu başarısızlığı aşabileceğimiz lenses tarzı bir program önerebilirmisiniz?

kullanan arkadaşlara duyurulur.
BENDE ESKİDEN VADOFONE 6630 VARDI GAYET İYİ ÇEKİYORDU AMA TEK EKSİĞİ TÜRKİYEDEKİ VERSİYONUNDA MP3 DESTEĞİ MEVCUT AMA YURTDIŞINDAKİNDE İSE BU DESTEK YOK :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt