<div class='quotetop'>(suvaribey @ Jan 22 2006, 05:47 PM) [post=259570]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ben 6630 telefonumun hem gece hem gündüz çekimlerinden çok memnunum. Ama gece çekimlerinde karıncalı çıktığıda tartışmasız bir konu. Bunu için tek yapmanız gereken şey bilgisayarınıza kuracağınız küçük bir program. Bu program gece veya gündüz çektiğiniz karıncalı bir fotoğrafı çok net bir şekle getirmeye yarıyor. Üstelik 535 kb olan bir fotoyu 230 kb gibi daha az yer kaplayacak şekilde düşürüyor. Ben çektiğim tüm resimleri bilgisayara aktarıp orada dönüştürüyorum. Daha sonrada cd'ye yazıp arşive kaldırıyorum.
Programın ismine gelince....
Noiseware Community Edition 2.5
Bu vereceğim ilk link Xp işletim işletim sitemi için olan.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buda 98, Me, 2000 işletim sistemi olanlar içindir.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ben bu programdan çok memnunum. Sizlerinde yorumlarını bekliyorum.
Saygılar...
[/b][/quote]
Xp icin olan surum free mi ????