6630 Foto Kalitesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tameriscen

Üye
    Konu Sahibi
6630 Foto Kalitesi
arkadaşlar bildiğiniz gibi 6630 gece çekimlerinde oldukça başarısız.
bu başarısızlığı aşabileceğimiz lenses tarzı bir program önerebilirmisiniz?

kullanan arkadaşlara duyurulur.
 


eon

Üye
lenses bildigim kadariyla goruntulere efekt katan bir program. dolayisiyle kaliteyi artirici oldugunu sanmiyorum. 6630'larin gece cekimlerine gelince, evet flash eksikligi yuzunden kalite dusuk. yapabilecek birsey oldugunu sanmiyorum.... yani gunduz cekimlerine devam edecegiz cunku isik iyi hesaplandigi surece kalite oldukca yuksek....
 
barabelli

barabelli

Üye
bence yoktur ama dosyalar bolumunden arastırırsan kafana uygun bulursun belkı
 
kikaksk

kikaksk

Üye
6630 geceleri güsel cekiyo ben gayet memnunum....
 

RockFord Fosgate

Üye
bırcok telden ıyı ama flas olmadıgı ıcın kotu:((karıncalı cıkıyor cekınce lenses gıbı bır programla duzeltmek cok zor hatta ımkansız bence
 

tameriscen

Üye
    Konu Sahibi
ben hiç foto yardımcı program kullanmadım ama forumlarda izlediğim kadarıyla
bu tür programlar kaliteyi arttırıyor diye duydum.
yani lenses gibi bir programla geceleri iyi çekim yapılabilir gibi..
ama kullanan arkadaş yok herhalde
 

onur_poy

Üye
bunun için hiç bir program yok maalesef donanımsal bi eksiklik k750 i gibi bi flşı olsaydı ne güzel olurdu
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Hiç Bir Uygulama , Telefonun Donanım veya Yazılımında değişiklik yapamaz.

Sadece fotoğraf boyutunu büyütmeye yarayan programlar bulabilirsin ama dediğin tarzda program bulacağını sanmıyorum
 
karizma

karizma

Üye
gökhan katılıyorum
 

aalperen

Üye
ya 6630 flas parçası gördüm nette kullanan gören varmı??
 
darkred

darkred

Üye
<div class='quotetop'>(aalperen &#064; Jan 22 2006, 03&#58;01 PM) [post=259449]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya 6630 flas parçası gördüm nette kullanan gören varmı??
[/b][/quote]
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Kullanan gördüm , sitemizin üyelerinden NUMANSABİT , 3230&#39;una almıştı.

O aparat 6630&#39;a da olur muhtemelen
 

suvaribey

Üye
Ben 6630 telefonumun hem gece hem gündüz çekimlerinden çok memnunum. Ama gece çekimlerinde kar&#305;ncal&#305; ç&#305;kt&#305;&#287;&#305;da tart&#305;&#351;mas&#305;z bir konu. Bunu için tek yapman&#305;z gereken &#351;ey bilgisayar&#305;n&#305;za kuraca&#287;&#305;n&#305;z küçük bir program. Bu program gece veya gündüz çekti&#287;iniz kar&#305;ncal&#305; bir foto&#287;raf&#305; çok net bir &#351;ekle getirmeye yar&#305;yor. Üstelik 535 kb olan bir fotoyu 230 kb gibi daha az yer kaplayacak &#351;ekilde dü&#351;ürüyor. Ben çekti&#287;im tüm resimleri bilgisayara aktar&#305;p orada dönü&#351;türüyorum. Daha sonrada cd&#39;ye yaz&#305;p ar&#351;ive kald&#305;r&#305;yorum.

Program&#305;n ismine gelince....
Noiseware Community Edition 2.5

Bu verece&#287;im ilk link Xp i&#351;letim i&#351;letim sitemi için olan.


Buda 98, Me, 2000 i&#351;letim sistemi olanlar içindir.


Ben bu programdan çok memnunum. Sizlerinde yorumlar&#305;n&#305; bekliyorum.

Sayg&#305;lar...
 
amedian

amedian

Üye
gokhanın tavsiyesini denemen mantıklı
 

eon

Üye
<div class='quotetop'>(suvaribey &#064; Jan 22 2006, 05&#58;47 PM) [post=259570]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ben 6630 telefonumun hem gece hem gündüz çekimlerinden çok memnunum. Ama gece çekimlerinde karıncalı çıktığıda tartışmasız bir konu. Bunu için tek yapmanız gereken şey bilgisayarınıza kuracağınız küçük bir program. Bu program gece veya gündüz çektiğiniz karıncalı bir fotoğrafı çok net bir şekle getirmeye yarıyor. Üstelik 535 kb olan bir fotoyu 230 kb gibi daha az yer kaplayacak şekilde düşürüyor. Ben çektiğim tüm resimleri bilgisayara aktarıp orada dönüştürüyorum. Daha sonrada cd&#39;ye yazıp arşive kaldırıyorum.

Programın ismine gelince....
Noiseware Community Edition 2.5

Bu vereceğim ilk link Xp işletim işletim sitemi için olan.


Buda 98, Me, 2000 işletim sistemi olanlar içindir.


Ben bu programdan çok memnunum. Sizlerinde yorumlarını bekliyorum.

Saygılar...
[/b][/quote]

Xp icin olan surum free mi ????
 
darkred

darkred

Üye
evet kardeş free ben şuanda indirdim
 

dr8333

Üye
6630 kullanıyorum. hem gece hem de gündüz çok iyi fotoğraf çekiyor. gece modunu açmak lazım tabi.aksi takdirde fotoğraf çok kötü çıkıyor. 6600 da gece modunu açmasanız bile normalde çektiği gibi çekierdi...
bence gece modu aktif hale getirilip ışık şartlarına dikkat ederseniz hiç bir yazılıma gerek kalmaz...
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
arkadaşım programlarla ugraşacagına bi w800i al cillop gibi mukemmel bi alet 6630 da kullandım ama hiç i tel w800i kadar kaliteli diil şiddetle öneririm
 

RockFord Fosgate

Üye
ya amıgo yeter artık herkese al bbı w800 dıyıp duruyon herkes sevdıgı telefonu kullanır boswer&#33;&#33;&#33;&#33;sonra konu dagılıyo baska yerlere kayıyo herkes telefonuyla mutlu boswer&#33;&#33;
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
olsun arkadaşım milleti guvendigi yere cekmek iidir biz yorumumuzu yapalım istemeyen yine almasın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt