<div class='quotetop'>(piramit @ Mar 22 2006, 01:54 PM) [post=302505]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkadaşlar 6630'u takasla yeni aldım,kafama takılanlar oluyor,lütfen yardımlarınızı esirgemeyin,
ışık belli bir süre sonra kısılıyor,hatta tuş takımının ışıkları sönüyor,bana telefonun özelliği böyle dediler,doğrumu yani böyle olması normalmi
birde burası neişe yarıyor resimde kırmızı ile işaretlediğim yer
teşekkürler.
[/b][/quote]
arkadaşım o gösterdiğin yer bildiğin(biliyosan)ışık sensörü farkındaysan tuş takımının ışıkları karanlıkta yanıyo aydınlıkta enerji tasarrufu yapıyo ve ışıkları yakmaya gerek duymuyo yani anlıyacan o telefonun özelliği