demirbilek_225
Üye
6600 Telefonunu kandırmaca :)
6600 Telefonunu kandırmaca yani abi telefonda Mp3WmaOgg.codec' i yüklediniz dimi abi mp3 'ü mesaj sesi yapmayı hiç düşündünüz mü? ben düşündüm yapayım dedim ama olmadı hata verdi aslında olduda mesaj gelince hata verdi sizi yormadan anlatayım: .mp3 formatlı müzikleri vb. fexplorer gibi program yardımıyla mp3' ü mid yapın ok böylece mesaj gelice çalıo ilk başta şaşırdım sonra sizle paylaştım...





Sadece bu kadar mı teşekkür ağlıyorum bak ağlıyorum bak
