6600 Telefonunu kandırmaca :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
    Konu Sahibi
6600 Telefonunu kandırmaca :)
6600 Telefonunu kandırmaca yani abi telefonda Mp3WmaOgg.codec' i yüklediniz dimi abi mp3 'ü mesaj sesi yapmayı hiç düşündünüz mü? ben düşündüm yapayım dedim ama olmadı hata verdi aslında olduda mesaj gelince hata verdi sizi yormadan anlatayım: .mp3 formatlı müzikleri vb. fexplorer gibi program yardımıyla mp3' ü mid yapın ok böylece mesaj gelice çalıo ilk başta şaşırdım sonra sizle paylaştım...:oke:
 


demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
    Konu Sahibi
cevap yazarsanız sevinirim bi TEŞŞEKKÜR' ü hor görmeyiniz lütfen
 
mservank

mservank

Üye
6630 kullanıyordum ama artık kullanmıyorum ama 6600 kullananlar için iyi bi haber 6600 cılar adına ilk tşk benden
 
demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
    Konu Sahibi
Sağol Murat kardeş :oke:
 

sensiz_hayat_71

Üye
eline sağlık kardeş ögrendiim iyi oldu tekrar saolasın :D
 

worldcild

Üye
paylasım ıcın tskler emege saygı plsssss
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Komşu soruyodu uzun zamandır.

Eline emeğine sağlık. ;)
 

gülşen

Üye
eline saglık
 

turkgamer

Üye
Teşekkürler İlginç Olmuş Abimin 6600 da Denerim :D
 
demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
    Konu Sahibi
:yuru:yuru:yuruTEŞEKKÜR' leriniz için TEŞEKKÜR ederim :yuru:yuru:yuru
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Babamın Telefonda Denedim Oldu...Helal Sana Kardeşim Saol Bilgi İçin İşe yaradı:)
 
demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
    Konu Sahibi
:(:aglaSadece bu kadar mı teşekkür ağlıyorum bak ağlıyorum bak:agla:(
 

bensiz_geceler

Üye
çok teşekürler
 

tolga_karakol

Üye
güzel paylaşım kanka..
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
ben uzantıyı değiştirmeden zil sesi yapıyorum, gerek yok ki... önemli olan IDtag2..:lol
 

mlk

Üye
engüzeli 6600
 
Nemros

Nemros

Üye
eywallah saolasın kardeş
 
demirbilek_225

demirbilek_225

Üye
    Konu Sahibi
Teşekürleriniz Için Sağolun Dostlar
 

djorhanmix

Üye
ilginç bişey sağol bilgin için
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt