6600 ses yükseltme

Sponsorlu Bağlantılar

42qonya

Üye
valla kardes benim tel.'de 6600 sesi az cıkıyordu hoparlörü tıkanmıs temizleyince mütiş ses çıktı
 


ooo8118

Üye
lisans kodunu girin byler bayan lar power mp3 programında: kod:255
 

osmanaktag

Üye
Ses Yükseltilmiyor Sadece Bir Kaç Program var
 

ihsan666

Üye
allah tuutğunuzu program etsn xD
 

djargent67

Üye
ultra mp3 yükle demişler ben yükledim bi işe yaramıyo hatta daha azaldı bende sildim hala arıyorum varmı diye bulamadım bulan varsa link i yazıversin
 
ghost841

ghost841

Üye
program telefonun hoperlörünü arttırmaz ama
stereo mp3 programı var onu yükle açılınca uyarı verir ama HD veya STEREO kulaklık takarsan rahat kullanırsın
 

kelime_36

Üye
Arkadaşlar ben 6600 kullanıom şimdi ultra mp3 kullanıom hiç cızırtısız çalıo. bence sizde bi denemelisniz.

ARKADAŞLAR BURAYI ÇOK DİKKATLİ DİNLEYİN: ULTRA MP3 PROGRAMINI YÜKLEDİĞİNİZDE SİZDEN KİŞİSEL LİSANS KODU İSTEYECEKTİR SİZDE ARŞİVİN İÇİNDEKİ PROGRAMINI ÇALIŞTIRIN VE ULTRA MP3 PROGRAMININ ÜST KUTUDAKİ IMEI BÖLÜMÜNDEKİ NUMARALARI ALIN PROGRAMININ IMEI BÖLÜMÜNE YAZIN VE GENERATE BÖLÜMÜNE TIKLAYARAK ŞİFEYİ ALIN. İŞTE LİNK: http://www.maxicep.com/attachments/2025d1188481759/

HEPİNİZE KOLAY GELSİN... SAYGILAR
HE UNUTMADAN SÖYLİYİM GİRİŞ LİNKİ DİYE SEVİNMEYİN ÖNCE ÜYE OLMALISIN\GİRİŞ YAPMALISIN
 

YeLKeN_063

Üye
arkadaşlar samsung f480 markalı telefona nasıl ses yükselir şimdiden tşk ler
 

@erkan@

Üye
bnm 6600 telefonun kapatma tusu sert basıyo yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım
 
presence_islam

presence_islam

Üye
kardeş seçneklerden registere gel orda gözterir kod kutucuğunun üstünde yada altında yanlış değilsem 252 yada 11111 olması lazım
 

hipapmaho

Üye
kardeş sen biran önce o telefondan kurtulmaya bak bendede aynı telefon vardı programsız calısmıyo arıza vermeye başladı sonra 5. kattan atladı intihar etti asvaltı kırıyodu azdaha o takoz telefon telefon değil tır takozu rampada koy tırın tekerine kaymaz tır
 
sasa_1

sasa_1

Üye
Lxg_JukebOx
Ultra MP3 Felan Kullan Bunların Ekolayzirından Ses Ayarlarını yaparsan Biraz Faydası olacaktır.
Teşekkürler .
 

isyankar98

Üye
1dk çalıyosa 1234 diye lisansa yaz ok de olur
 

zehir3

Üye
öyle bir program yok
 
yavrukartal9

yavrukartal9

Üye
lan olum gelmiş en b.k yere konu açmışsın
 

silikyazı

Üye
bak arkadaş ttpod diye program var onu indir ordan ayarlarsın ekolayzırr:oke:
 


Üst Alt