6600 ses yükseltme

Sponsorlu Bağlantılar

Umut34

Üye
Teşekkürler Sagol
 


Doğan

Üye
paylaşım için teşekkürler :=)
 

arsenic8001

Üye
ya öle bi porğrm olmaz macera aramayın mp3 çalr indirin ultra mp3
 

genius123456

Üye
ne parası yaw lisansla de sonra şifreyi 255 yaz gitsin felsefe bu...
 

aykanarda

Üye
çok güzel olmuş ellerinize saglık
 
nbp75

nbp75

Üye
lcg jukebox en iyisi
 
asedme

asedme

Üye
6600 ı çöpe at bence 20 liraya almıyorlar
 

akif7099

Üye
arkadaşım benımde m620 var samsung o yenı cıkan bır telefon sıfresı olmadıgı ıcın mptrim adlı programı ındır dım sol yukardakı ıb menu cıkıyo open tıkllıyon muzıgı secıyosun arkadasım alt tarafta + - var cubugu + ya yukseltıyosun sesının ıstedıgın gıbı acarsın ıstersen 2 defa acabılırsın nama cok kotu cıkar 1 defa acarsan hoparlorade zarar vermez bence tavsıyem
 
crazyenderoski

crazyenderoski

Üye
Mp3 programları ile yapabilirsin ama sen kod fln varmı diosan yok o samsunglarda fln olur :)
arkadaşım öle bişi yok nokia telefonların da ekoalzerdan ayarını yapa bilirsen ses bayağı bi fazla çıkar..ekoalzerin bütün çubuklarını kaldırınca ses en yüksek seviyeye gelio.......:oke:mı arkadaşım:D
 
KIRMIZIANKAKUŞU

KIRMIZIANKAKUŞU

Üye
ABİ BENDE CORE PLAYER VAR SÜPER SES ÇIKARTİYOR:sn:
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
winamp tan dinlersen biraz fark ediyor ekolayzırı felan da var hem sesi normaldede yüksek çıkartıyo ultra mp3 de ses biraz az
 
melih023

melih023

Üye
bnde var bı program ama mp3 yukseltıyo mp3trım dıe bı program
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
valla kanka winamp ı yükle ekolayzırdan ayarladın mı bayağa bi çıkartıyo lcg jukeboxu da ultra mp3 üde geçiyo
 

19911991

Üye
yaa abicim var öle bşy yaa hatta mp3ü zil sesi bile yapıyon sesi bayaa çkyo

--------------- Ekleme ---------------

ultra mp3 var sesi yüksek ve düzgün çkyo
 

ben buyum

Üye
öyle bir prgram yk birde ttpod programını dene
 

burakkilic25

Üye
yükseldiğğinde ses çok iğrenç çıkıyor hiç deneme bence
 

fatiraman

Üye
mrb bende 6600 var ses yükseltme programı arıyorum. var sa bana ulaşın cep:05454724173

--------------- Ekleme ---------------

ohuzhan winap 1 nerden indireyim
 
musa_66

musa_66

Üye
onun da çözümü var register de ordan şifreyi 255 olarak gir:bye2:
 

gurol90

Üye
sesi artırırsın ama kalite düşer söliim bence engüzeli orjinali bende baya bi yükelttim ama zevkli olmuyo
 


Üst Alt