arkadaşım öle bişi yok nokia telefonların da ekoalzerdan ayarını yapa bilirsen ses bayağı bi fazla çıkar..ekoalzerin bütün çubuklarını kaldırınca ses en yüksek seviyeye gelio.......Mp3 programları ile yapabilirsin ama sen kod fln varmı diosan yok o samsunglarda fln olur![]()
mı arkadaşım
Üslubunuza dikkat ediniz!!!
Edited by POWER

