ya kıLıf da kuLLandım hee bu arada abi bişey öneriyim bn TeLi pLastik bi kapLa kuLLanıodum hç çiziLMio herkeze tavsiye edeRiM 63oo plastık kab varmı diyin tüm teLefoncuLarda var onu kullanıyordum ama sonra kabdan cıkarınca telefon bi garibime geLdi artıq kuLLanmıyorum o kabı saol aßi