6300 tv buldum

cobane

Üye
"bir deli kuyuya taş atmış; kırk akıllı çıkaramamış" hesabına dönmüş. adam sırf puan kazanıp derece yükseltmek için öylesine bi konu açmış biz de tartışıyoruz yok olabilirmiş yok olamazmış atıyosun.... bilmem ne. böyle konu açanları cezanlandırıp forumdan atacaksın bence....
 

onukonuk

Üye
bide o arada kafası karışmış acaba varmıydı bole bişey diye
 

pro_

Üye
yok arkadaşım ne alaka yha öle bi özellik eğer öle bişey olsa adamlar 6300 ı tv li televizyon die satarlardı saçma
 

albay_4

Üye
ne saçmalıyosun birader olurmu öyle çif hatlı çin malımı 6300
 
mbit tv denen şey sadece internetten video indirme programıyaa. tv filan değil o
 

ysfakgn

Üye
saçmalık yok böle bişi

--------------- Ekleme ---------------

kilitlenmeli
 
o bulduğunuz muhtemelen yalan 3G ile izleniyor ama 6300 da 3G yok
 
var ama verme cunki sana bahaliya patlar
 

desap

Üye
Hiç biriniz birşey bilyorsnuz sallıyonusunuz araştırmadan yok öyle bişey oh ne ala memleket
 
hayır arkadaşlar var ama programla değil arkadaşlar televizyon izliyorsunuz ama şöyle telefonunuz daki bluetooth u açıyorsunuz sonra (laptopsa tabii) laptounuzdaki blutoothla telefonla bağlantı kuruyorsunz ardından telefonunuz daki sensor programını açıp tekrar bağlantı kuruyorswunuz sonra laptopunuzda media center özelliği varsa pc den televizyon a bağlanıyorsunuz sonra sensorr programıyla televizyonu televizyonunuz dan izliyorsunuz EĞER BUNDAN BAŞKA şekilde televizyon izlemek istiyorsanız 3g ye geçip televizyon izliyceksiniz(6300 la 3G ye geçiliyor)DENEDİM
 
Bu araLaR HERKes KAfAyı SIyıRmışş xD
 

cercix

Üye
Bu ne saçmalık ya
 

???

--------------- Ekleme ---------------

evet ya arkadaşlar ben dalga geçtim ama doğru söylüyor arkadaş.. Bluetooth tan arama da yapabiliyomuşsun..
Mesela havada durdum şaitleri var... Şimdi kayseri otobüsünde bana bi hal geldi..
Bi de herkese bedava kontör dağıtıyolarmış, tv de gördüm ben de yükledim herkse bedava 100 kontör.. tıkla hemen kazan..
kimseye söyleme
 
yoq lan öle bişe bi yerinizden uydurmayın xD
 

rnld_7

Üye
bı kere buldum demıssın arkadaslar bole bısı varmı demıssın konunun mantıgı yok