ugurgoktepe
Üye
6300 Hafıza Kartını Biçimlendiremiyorum...
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar.
Benim elimde Nokia 6300 cihaz var. Bugün hafıza kartını telefondan çıkartıp laptopuma taktım ve orada Yeni Klasör oluşturmaya çalıştım. Bu sırada bilgisayar kilitlendi ve hafıza kartını çıkarıp telefona taktım. Hafıza kartında Yeni Klasör isimli bir klasör duruyordu ve boyutu 127 GB'tı. Kartın boyutu 1 GB. Kartı çıkarıp laptopuma geri taktım biçimlendirmek için. Ama biçimlendirmeye izin vermedi. Yeni Klasörün içine baktım bir sürü dosya ve klasör var. İsimleri de saçma saçma, değişik değişik semboller var. Ve 120 tane öğenin boyutu yaklaşık 127 GB. Kartı biçimlendiremiyorum, telefondan denedim olmadı, bilgisayardan denedim olmadı, MMC Medic kulandım yine olmadı. Bana bir çare bulun arkadaşlar hafıza kartı 1 GB Micro SD.
Benim elimde Nokia 6300 cihaz var. Bugün hafıza kartını telefondan çıkartıp laptopuma taktım ve orada Yeni Klasör oluşturmaya çalıştım. Bu sırada bilgisayar kilitlendi ve hafıza kartını çıkarıp telefona taktım. Hafıza kartında Yeni Klasör isimli bir klasör duruyordu ve boyutu 127 GB'tı. Kartın boyutu 1 GB. Kartı çıkarıp laptopuma geri taktım biçimlendirmek için. Ama biçimlendirmeye izin vermedi. Yeni Klasörün içine baktım bir sürü dosya ve klasör var. İsimleri de saçma saçma, değişik değişik semboller var. Ve 120 tane öğenin boyutu yaklaşık 127 GB. Kartı biçimlendiremiyorum, telefondan denedim olmadı, bilgisayardan denedim olmadı, MMC Medic kulandım yine olmadı. Bana bir çare bulun arkadaşlar hafıza kartı 1 GB Micro SD.
