Telefon Tavsiyesi 6280 Mi W900 I Mi Alayım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ash54

ash54

Üye
sakın öyle bi hataya düşüp sony ericson alma sadece görsellik var telefonda içi boş:nono:
 
yusuf ali

yusuf ali

Üye
ben 6280 diyorum ve tek geçiyorum en sağlam en iyi tel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt