<div class='quotetop'>(gio @ Mar 5 2006, 09:43 PM) [post=291237]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk @ Mar 5 2006, 09:32 PM) [post=291228]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Küçük boyut..
[/b][/quote]
+2 etti
ama daha 6270 yeni düştü piyasaya,6280 nin gelmesi mayısı bulur gibi
o kadar bekleyebilirmiyim bilmiyorum
n70 ten bayagı bi sıkıldım!
[/b][/quote]
Aynen bende n70 ten bayaa bi sıkıldım..
Bence w900 al yani bende büyük ihtimal w900 almayı düşünüom ama çok karasız kaldım...