Telefon Tavsiyesi 6280 Mi W900 I Mi Alayım?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
W900 Tabiki
 


divts

Üye
<div class='quotetop'>(gio &#064; Mar 5 2006, 09&#58;43 PM) [post=291237]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Mar 5 2006, 09&#58;32 PM) [post=291228]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Küçük boyut..
[/b][/quote]
+2 etti
ama daha 6270 yeni düştü piyasaya,6280 nin gelmesi mayısı bulur gibi
o kadar bekleyebilirmiyim bilmiyorum
n70 ten bayagı bi sıkıldım&#33;
[/b][/quote]

Aynen bende n70 ten bayaa bi sıkıldım..
Bence w900 al yani bende büyük ihtimal w900 almayı düşünüom ama çok karasız kaldım...
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
6280 A2DP destekliyor&#33;&#33;&#33;
yani stereo bluetooth kulaklıktan kablo zahmeti olmadan müzik dinleyebiliyoruz
 
sadoes

sadoes

Üye
6280 derim ben
 

kırizantem

Üye
ne zaman çıkıyor bu 6280 bilgisi olan varmı
arkadaşlar?
 

Midgard

Üye
6280 al derim ..
 

RockFord Fosgate

Üye
6280 ıncelemesı gsm arebada war su an ekolayzır vs war+ekran super ses super foto super(k750 w800 den ıyı)vıdeo 640x480 &#33;&#33;daha ne olsun&#33;&#33;ses te kamerada super+karızma+2.kamera
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
1 Ay içinde gelmesi lazım en geç..
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
gelsin w900 le yanyana koyup öyle karar vericem
ama ibre 6280 den yana gözüküyor
nokia arayüzü bi başka olur..
 

DaRKoRaNGe

Üye
ikisinide alma samsung al D600,E720,E730,D730,X700 dahada model var ama ne diyem hepsi süper
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Samsungta arayüz kötü oluyo..
 

metintekin

Üye
Bende 6280 bekliyom. Bence Nokia dan şaşMAAAA&#33;&#33;&#33;
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
--------------------------------------------------------------------------------

arkadaşlar 6 aydan beri beklediğim cihaz beni hayal kırıklığına uğrattı
bugün cihazı inceledim maalesef cihazın alt kısmı ile üst kısmı tam oturmuyo ve bariz bir çıtırtıya sebep oluyor
hemde 2 cihaza birden baktım ikisinde de aynı sorun vardı
sadece şunu söyleyebilirim baktığım tellerin ikisinde de 3 logosu vardı yani grey market cihazlardı
kullanan arkadaşlar da aynı çıtırtı oluyor mu çok merak ettim
eğer hepsi böyleyse gerçekten yazık tüm hayaller suya düştü

_____________________________
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
sonunda w900i aldım
baba alet harbiden
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Hayırlı olsun


Profilden de N70+512 yerine W900i+470 yazarsan iyi olur
 

gio

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(Gokhan43 &#064; Mar 24 2006, 04&#58;20 PM) [post=303602]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Hayırlı olsun


Profilden de N70+512 yerine W900i+470 yazarsan iyi olur
[/b][/quote]
n70 i satmadım ki
bakalım onu nasıl degerlendircez
satmayada kıyamıyorum,şu an en iyi symbian
belki n80 gelince satarım
 

zoom

Üye
w900i
 

RockFord Fosgate

Üye
w900 pabuç gıbı tel hıc begenmedım ama ekran ve ozellıkler guzel&#33;&#33;&#33;
 

tolga.yalcin

Üye
nokiadan sasmıcan 6288 alsaydın keske
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
tolga.yalcin Allah aşkına şu konunun açılış tarihine bakarmısın senden önce en son mart 26 2006 da yazılmış :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt