6260 kapak yardımı lütfen...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

riffy

Üye
    Konu Sahibi
6260 kapak yardımı lütfen...
arkadaşlar 6260 nokia telefonum var.. kasa almayı düşünüyorum acaba çin malı kasalardan alsam bana eksi yönleri nasıl yansır? hiç çin malı kasa alıp takan war mı? çok garip ya bi eksi yönleri olmasa kimse orjinal almaz orjinali 90 lira çin malı olanlar 20 lira??

bi de bluetooth alcam kaç para civarıdır şşööle en ucuzu

lütfen yardım edin..

teşekkürler..
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Bluetooth 15 Lira civarına bulabilirsiniz.


Kasanın bir etkisi olacağını sanmam 90 lira vermeye gerek yok.
 

riffy

Üye
    Konu Sahibi
eyw van.. n1..

bi de ekranla gövdenin birleşdiği yerde oynama var, yane laçka durumda aldığım kapakla bu olayı halledebilirmiyim??

bilen biri warsa yardım lütfen..
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Pm'de de belirtmiştim bu durum bildiğim kadarıyla orada ki vidalarla alakalı bir durum. Kasa değiştiğinde vidalar sabit kalır dolayısıyla etki etmez.

Diye tahmin ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...