ssgencler
Üye
6233 Uygulama Erişimi Sorunu
Beyler bende 6233 var telefona bi takım program ve oyunlar atıyorum . Mesela pes 2009 multiplayer oynayacagım oyuna giriyorum vs. Uygulama erişimi izin yok diyor . Her neyse uygulama erişimini açıyorum ayarını yapıyorum tekrar anında eski haline geri geliyor . Ben sadece ilkinde sor yapıyorum telefon kendiliğnden izin yok ' a getiriyor.
Bu konuya bi el atarsanız sevinirim ya kaç gündür cebelleşiyorum
Bu konuya bi el atarsanız sevinirim ya kaç gündür cebelleşiyorum
