6233 Kasa Değişimi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
6233 Kasa Değişimi
Selamn Aleyküm arkadaşlar..

şimdi benim elimde bir tane 6233 var, bunun kasasını değiştirmeyi düşünüyorum, ancak tam değiştireceğim zaman telefoncu orjinalini bozma gittiği yere kadar gitsin dedi, telefon 4 yıllık haliyle baya bi yıpranma var, baskonuş tuşu ve hafıza kartını kapatan bölüm düştü..

diyorumki ben bunun orta kasasını değiştirsem telefonda yada hoparlörde bir sıkıntı olurmu, telefoncular genelde olabilir dedi, ve birde eğer sıkıntı olursa eski kasayı takınca normale dönermi..

ve son olarak sizce nokia 6233'ün orj. orta kasasının fiyatı ne kadardır?


--------------- Ekleme ---------------

yorum yokmu arkadaşlar..
 
    Konu Sahibi
hiçkimsemi bilmiyo..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...