murat3702
Üye
Al bizim telefondan uyarı seslerini kapat olursa bizede söylersin kimse uğraşmaz.Benim bildiğim telefonu sessize alınca kamera seside gider niye programla uğraşırsıznız anlamadım![]()
Al bizim telefondan uyarı seslerini kapat olursa bizede söylersin kimse uğraşmaz.Benim bildiğim telefonu sessize alınca kamera seside gider niye programla uğraşırsıznız anlamadım![]()
Al bizim telefondan uyarı seslerini kapat olursa bizede söylersin kimse uğraşmaz.
o kadar kişi sessiz almayı bilmiyolar ...
arkadaşım sessize de alsan , uyarı seslerini de kapasan yine de kamera sesi kapanmıyor.
teşekkürler bende oldu (6220c)
----------Eklendi @ 17:32:00 ---------- Yazıldı @ 17:30:47 ----------
opda cn den sertifika almak baya uzun sürer.. sis editör yüklemeni öneririm..
----------Eklendi @ 18:46:01 ---------- Yazıldı @ 17:32:00 ----------
teşekkürler oldu bende..
6730c kullanıyorum. Sertifika hatası veriyor. Nasıl halledebilirim ya,opdadan bişey anlamadım yardımcı olacak biri yok mu?
