6220 c de kamera sesi kapatma !

Sponsorlu Bağlantılar

murat3702

murat3702

Üye
Benim bildiğim telefonu sessize alınca kamera seside gider niye programla uğraşırsıznız anlamadım :D
Al bizim telefondan uyarı seslerini kapat olursa bizede söylersin kimse uğraşmaz.
 


XperiaArcS

XperiaArcS

Üye
Program çalışıyor çok teşekkürler. Hiçbir şekilde kapatamamıştım çok saol.:oke:
 

cebim

Üye
Al bizim telefondan uyarı seslerini kapat olursa bizede söylersin kimse uğraşmaz.



uyarı sesleri ile değil telefonun sesini kısacaksın sessize aldığın zaman telefon sesi gider video daki gibi sırf bunu anlatmak için video hazırladım saçma sapan programlarla uğraşmayın diye
 

andriy

Üye
o kadar kişi sessiz almayı bilmiyolar ...

arkadaşım sessize de alsan , uyarı seslerini de kapasan yine de kamera sesi kapanmıyor.
 

exper_15

Üye
o kadar kişi sessiz almayı bilmiyolar ...

arkadaşım sessize de alsan , uyarı seslerini de kapasan yine de kamera sesi kapanmıyor.


Aynen öyle oluyor bi türlü sesi kapanmıyor..Sertifika işini de bi halletseydim..
 

ahmetbmyo

Üye
arkadaşlar opdanet sitesi karısık sertifikayı nasıl alacaz
 
amerty95

amerty95

Üye
Allah razı olsun, sırf bu ses yüzündenmilletin çaktırmadan fotoğrafını çekemiyordum artık çekerim :naughty::ehe
sanırım e55'te deneyen 3. kişiyim ve ben de onaylıyorum(h)
 

cotedral

Üye
çok sağolun...6730c sürüm 31.022 de çalıştı.telefonu açıp kapatmayada gerek kalmadı, çıldırmayada...
 
classnet16

classnet16

Üye
arkadaşım eline koluna sağlık nokia c5 kullanıyorum aramadığım yapmadığım şey kalmamıştı bu programı signed yapıp ensonunda kamera sesi yok oldu çok ama çok tşk ederim:bigstar::bigstar::bigstar::bigstar:
 

duru_gs

Üye
lütfen bana yardım edin sertifika nasıl alınıyor bilmiyorum yapamadım ? :S
 

emreartk

Üye
arkadaslar prgoramı yukledm fakat sertifika saglayıcınızla görüşün diyor sertifikayı nsl alabilirim . teşekkürler
 

dcfuat

Üye
bende programı indirdim. Sertifika hatası verdi. Telefonu 'hack'lemek için opta ya kayıt olmuştum. Şu an sertifikanın hazırlanmasını beklîyorum. Tekrar bu program içinde sertifika almam gerekir mi acaba. Yoksa hazırlanan sertifika yeterli mi
 
TADAHIKO

TADAHIKO

Üye
teşekkürler bende oldu (6220c)

----------Eklendi @ 17:32:00 ---------- Yazıldı @ 17:30:47 ----------

opda cn den sertifika almak baya uzun sürer.. sis editör yüklemeni öneririm..

----------Eklendi @ 18:46:01 ---------- Yazıldı @ 17:32:00 ----------

teşekkürler oldu bende..
 

dcfuat

Üye
teşekkürler bende oldu (6220c)

----------Eklendi @ 17:32:00 ---------- Yazıldı @ 17:30:47 ----------

opda cn den sertifika almak baya uzun sürer.. sis editör yüklemeni öneririm..

----------Eklendi @ 18:46:01 ---------- Yazıldı @ 17:32:00 ----------

teşekkürler oldu bende..

1 haftadan uzun süredir opda.net i bekliyorum. Hala sertifika üretemediler. Bu sis editor dediğin program tam olarak ne işe yarıyor. Sertifikasız dosyaları yükleyebiliyor muyuz? Programı biraz anlatabilir misin?
 
TADAHIKO

TADAHIKO

Üye
sis editör, program dosyalarını sertifikalamaya yarar. Telefona kuruyorsun, Kullanımı basit.bu program ile başka programlara sertifika veriyorsun.bu sayede çoğunlukla sertifika hatası vermiyor telefon
 
Afşın

Afşın

Üye
sağoll
 
Mücahit G

Mücahit G

Üye
teşekkürler. Güzel paylaşım
 

erytn1

Üye
tesekkurler 6730c de ise yaradı
 

papatya45

Üye
6730c kullanıyorum. Sertifika hatası veriyor. Nasıl halledebilirim ya, :vur opdadan bişey anlamadım yardımcı olacak biri yok mu?
 


Üst Alt