603

  • 20 Mart 2013
  • 1317 Okunma
  • 24 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. beyler bu telefon nasıl 450tlye satılıyor bu fiyat iyimidir
     


    Yazan: pantelli
    oguzhangul32 bunu beğendi.
  2. ben geçen gün amcama ikinci elini 350 lira ya aldım. garantisi bitmemişti daha
     
  3. alma sakın alma symbiandan uzak dur
     
  4. Evet uzak dur abi ! galaxy s duos al derim :oke:
     
  5. dostum symbian dan uzak dur diyo herkes kullanım amacına bağlı bende var 603 1 yıl oldu çatır çatır kullanıyorum kullanmaya bağlı 2 güne kadar şarjı gidiyo sana android öneriyolar taş çatlasın 1 gün şarj :)
     
    hizan bunu beğendi.
  6. bence fiyat iyi ayrıca symbiandanda korkmaya gerek yok
     
  7. aş kullan iyi telefon
     
  8. symbian forever
     
  9. çok kullanmazsan gider androidler ace 1 haftayı çıkartıyor arkadaşlar test etti ama kullanınca tutmuyor :D
     

  10. aynen katılıyorum.

    sakın android alma şarzı 1 gün bile gitmiyor.

    neresini beğeniyorlar anlamadım.

    fiyata gelince çin malı olmasın bu kadar ucuz olmamalı.
     
  11. 5 evetle ugurluyoruz seni
     
  12. Yok orjinal kampanyada
     
  13. Sırf oyun çıkmıyor diye şu güzelim telefonları kötülemeyin bu kadar ya.Al kardeşim sonuna kadar tavsiye ederim çok güzel bir telefon hele o fiyata gerçekten ucuz.
     
  14. Guzel telefon. Ben kullaniyorum. Bence 450 TL'nin cok uzerinde bir fiyat hakediyor ama Nokia'nin Symbian'a destek vermeyecek olmasi telefonun piyasasini dusurdu. Telefonu oyuncak olarak kullanmayacaksan, uygulama kurup kaldirmayacaksan isini fazlasiyla gorecektir. Isletim sistemini bir kenara koyarsak bu malzeme ve donanim acisindan bu fiyat seviyesindeki Android'ler yaninda cop kalir. Ama Android'ciler sirf isletim sisteminden dolayi bu telefona cop muamelesi yaparlar, bu da bakis acisi farki. Sanirsin Google ve Samsung'un maasli calisanlari. Her gelene her fiyat seviyesinde bir Android onermeyi kendilerine vazife edinmisler. Aman Symbian alma falan filan. Kime gore ve neye gore. Yaklasik 6 aydir kullaniyorum bir kez bile donmadi. Pil yaklasik iki gun gidiyor. Symbian'in Belle surumu de son derece stabil, hizli ve sorunsuz calisiyor. Objektif olmak lazim. Taraf olmaya gerek yok. Tercihler ihtiyaca gore degisir. Dedigim gibi toparlayacak olursak iyi telefondur, alinabilir.
     
  15. kardeş eğer internet ve oyun canavarıysan tavsiye etmem symbian çünkü hiç adam akıllı browser yok. oyun konusunda ise artık HD oyun çıkmıyor symbiana . :oke:
     
  16. malzeme olarak 603 iyi değil androidler çöp falan kalmaz yanında abartmayalım ama galaxy aceyi c6-01 de tokatladığına göre oyunlarda 603 için yoruma gerek yok performans konusunda
     
  17. Abi tekrar düşün malzeme konusunu :D Geçen günler 2.5 metreden (belki daha fazla ama daha az değil) telefon merdivenlerden düştü batarya falan fırladı :( Artık açılmaz telefon gitti dedim, Bir çizik bile yok şok oldum
     
  18. Oyun konusunda hakli olabilirsiniz ama browser konusuna katilmiyorum. Opera Mobile var. Belki fazla secenek yok ama Opera Mobile gercekten kaliteli bir yazilim. Tek basina kaliteli bir internet deneyimi sunmaya yetecektir. En azindan ben kullaniyorum ve gayet memnunum.
     
  19. kardeş benim ihtiyaçlarımı karşılamıyor ben günde 5-6 saat facede dolaşan birisiyim ve inciciyim ve genelde inci sayfalarında caps yaparlar. opera mobilede capsdeki yazıları tam okuyamıyorum sonra youtubeya girdiğimde video izlemek için takılıp duruyor . kendi tarayıcısına geçiyorum orada izlemek zorunda kalıyorum videoları vs. o da 10 dk sonra telefonu donduruyor batarya tak çıkar yapıyorum falan yani memnun değilim hayatımda böyle kazık yemedim ben :D 630 tlye aldığım telefon(c601) sırf desteği kesti diye 100 tl diyorlar yani anlayacağınız symbian dan uzak durun zaten 2015 de destek tamamen bitecek o zaman para etmez bu telefonlar . tavsiye etmem :nono:
     
  20. Youtube icin browser'dan girmeye gerek yok. Youtube uygulamasi var. Telefonda hazir kurulu olarak geliyor. Kisa yolu kullanarak direkt olarak girip video izleyebilirsin hocam. Bu yolla saatlerce video izledigim halde en ufak bir donma sorunuyla karsilasmadim. Kendi tarayicisi iyi degil ona ben de katiliyorum ama Opera Mobile'dan memnunum. Telefonu satmak niyetindeysen bence telefonculara gitmek yerine gittigidiyor gibi sitelere ilan ver. Daha uygun fiyata musteri bulacagina eminim. Gunumuzde iphone disinda bir cok markanin ikinci el piyasasi yok bana gore. Inci'deki caps olayina birsey diyemiyorum ama o konuda haklisin. Senin isini gormuyordur ama ben de inci'ci degilim mesela. Takildigim forum sitelerinde isimi fazlasiyla goruyor.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 07:23