Telefon Tavsiyesi 603 vs wave2 vs neo v hangisi??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
603 vs wave2 vs neo v hangisi??
Arkadaşlar özellikle çok mesaj yazan, internette sürekli dolaşan ve müzik dinleyen biri için hangisi daha mantıklı??
Dokunmatiği iyi olacak, sesi kaliteli ve yüksek çıkacak ve şarjı iyi gidecek uzun ömürlü (en az 3 yıl)bir tel arıyorum
 

umt07

Üye
603 gerçekten iyi bir telefon bataryasıda iyi gidiyor, internet hızıda diğerlerinden yüksek bence 603

Ama android olaması önemli dersen neo v derim
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
sadece bu yazdıkların için ise 603 işini rahatlıkla görür gibi ve hepsi burada da 598 TL şuan
android olsun istersen Neo v 789 TL aynı sitede
aradaki fark 200 TL neredeyse eğer önemli değil dersen Neo v alabilirsin
Wawe 2 yi de pek düşünmeye gerek olduğunu sanmıyorum
 
Tepkiler: gölgee_65
    Konu Sahibi
Peki hocam
Benim için oyun ve kamera arka planda kalıyor. Yalnız isteğim sağlam ve kullanışlı olsun, özellikle pil gücü önemli benim için. Sizce android olmasa çok büyük bi eksiklik hiseder miyim??
 
Batarya yönünden android,pek dayandırmaz.
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
2 cihaz da güzel senin kullanım şartların için ama şarjı daha uzun gitsin diyorsan 603 daha uygun olur gibi geliyor bana ama neo v de güzel bir cihaz yani yabana atmamak gerek ama arada 200 TL var ona göre karar vermelisin
 
4-6 ay sonra neo v 400-500 arası olur aslında telefon piyasası yaza canlanır yeni modeller çıktıkça önceki modellerin fiyatı çabuk düşüyor.
 

Del Rey

Üye
Dediklerine göre senin için en uygunu Nokia 603. Hem çok performanslı, hem fiyatı ekonomik, hem de kamerası vasat değil. Oyun performansı ise hiç fena değil, oyun sayısı Android'den az ama çok hissettirmiyor. Bataryası Android'den uzun gidiyor.
 
    Konu Sahibi
Zaten yaza doğru almayı düşünüyorum. En iyisi beklemek ve neo v almak diye düşünüyorum ama onun da pil gücünden yana çekincelerim var
 

umt07

Üye
Yaza doğru alacaksan hiç aklını karıştırma yaza yeni modeller çıkar fiyatlar düşer, bende 603 var bu msjı yazmadan önce toplamda 2 buçuk saat kullandım. oyun(1,5saat)+internet+uygulama ve 5 dklık da video çektim şarjı %80den %20 ye indi. Not: pilin kalan şarjına bakmak için kullandığım program nokia battery monitor v3
 

pRime.

Üye
Peki hocam
Benim için oyun ve kamera arka planda kalıyor. Yalnız isteğim sağlam ve kullanışlı olsun, özellikle pil gücü önemli benim için. Sizce android olmasa çok büyük bi eksiklik hiseder miyim??
o halde 603 tavsiye ederim.


----------Eklendi @ 22:33:16 ---------- Yazıldı @ 22:31:51 ----------

yaza alacaksanız neo v alın.
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar kullandığım telde ben özellikle menüye önem veririm, uzun süre kullanmak istediğim için çok çabuk sıkılmak istemiyorum telimden. Bu yüzden alacağım telin menüsü canlı, sürekli değiştirebileceğim, tema falan atabilecek birşey türden olmalı Açıkçası hiç android deneyimim olmadı. Hep nokia gittim, ta ki şu anki modelime kadar (samsung jet) ama nokia'yı arar oldum bu yüzden ömrümde hiç sony deneyimim olmadı acaba alırsam bi pişmanlık duymam değil mi?
 

pRime.

Üye

Sony alırsan duymazsın, android karışıktır ama kişiselleştirme açısından iyidir.
 

lolaman

Üye
Bu telefonları alacaksan hafıza kartının en az 4 gb olması gerekli bana yetmiyor mesela oyun indiriyorum müzik dinliyorum video çekiyorum yetmiyor sana da yetmez ben oyun oynamam fazla diyosunda telefonları eline alda öyle görelim seni
 
Tepkiler: umt07

^BaRoN^

Üye
Neo v al bence.Seni yarıyolda bırakmaz.Sarjı başlarda 4-5 gün gidiyormuş.Sonra düşüyormuş sen bu sorunu her ay kalibre ederek halledebilirsin
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
Neo v al bence.Seni yarıyolda bırakmaz.Sarjı başlarda 4-5 gün gidiyormuş.Sonra düşüyormuş sen bu sorunu her ay kalibre ederek halledebilirsin

hiç eline almazsan 4-5 gün gider evet

arkadaşım yaza neo v nin fiyatının düşeceğini hiç sanmıyorum kaç ay oldu zaten çıkalı 1000 TL üzerinden düştü şu fiyatlara da
eğer ki yaza böyle bir telefon alacaksan şimdiden aklını karıştırma yaza kadar neler çıkar neler...
 
    Konu Sahibi
Neo v al bence.Seni yarıyolda bırakmaz.Sarjı başlarda 4-5 gün gidiyormuş.Sonra düşüyormuş sen bu sorunu her ay kalibre ederek halledebilirsin

Ben de tam tersi biliyordun. Yani ilk başlarda şarjı 1 gün zor giderken ileri ki zamanlarda bu 2-3 günü buluyor


----------Eklendi @ 15:03:49 ---------- Yazıldı @ 14:59:35 ----------


Benim yaza almak istiyorum demekten kastım:
şu anlık cebimde 6yüz tl cirom var
bu yüzden ya şimdi o parayı 603 ya da spot wave2'ye verip tel sahibi olacam ya da 3-4 ay daha bekleyip üstüne birşeyler ekleyip neo v alacam. Sizce neo v için beklemeye değer mi? O tel hakkını verir mi? Aldığım zaman iyi ki beklemişim der miyim? Yoksa keşke zamanında 603 alsaydım da şimdi rahat keyfime bakıyordum der miyim?
 
    Konu Sahibi

Aslında arkadaşım oyun konusunda haklı olabilirsin çünkü ilk başlarda dokunmatik teller çıktığı zaman millet fazla tutmaz yakında yine piyasadan silinir demişlerdi ama şimdi piyasaya bakınca nerdeyse tuşlu tel yok diyecez. Oyun oynayı pc'den tercih ederim ama bu demek olmuyor ki telim hiç oyun desteklemesin sonuçta telim 3G'li fakat görüntülü hiç konuşmuyorum fakat bu özelliğinin olması gözümü çıkarmaz ya belki birgün birini görmek istedim
fakat kamera konusunda gerçekten önemi yok diyorum çünkü zamanında monte alacaktım arkadaşım jet al onun kamerası daha iyi dedi. Fakat ben kamera ile işim olmaz deyince o da sen alınca görürsün işin olur mu olmaz diye. fakat gerçekten işim olmadı 1 yıldır 5 megapixelli tel kullanıyorum ama çektiğim foto sayısı elliyi geçmedi yani herkes kendini en iyi bilir.
ne demiş üstad:
beni bir ben bilirim bir de beni yaradan
bana bir ben lazım bir de beni anlayan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...