603 ? ekan -acil

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gariipp

Üye
    Konu Sahibi
603 ? ekan -acil
603 aldım daha 1 hafta olmadı arkadaşında galaxy acesi vardı o kameraları karşılaştırıyoduk benimki daha iyi çekiyodu oda benim

jelatinden heralde dedi jelatini çıkardı taktı sonra bide ben çıkartıp takıyım dedim köpürcük kaldı onda kalmamıştı şimdi ben napcam

telefondan soğudum jelatini çıkarıp atsam ekran çizilirmi veya tekrar nasıl takarım bu jilatini ? yardımcı olursanız sevinirim şimdiden
 

sero58

Üye
arkadaşım jelatını çıkar kullan biraz paran olunca alıp takarsın hiç birşey olmaz öyle kolay kolay çizilmez
 
Ekran çizilmez merak etme jelatine gerek yok,aylardır kullanıyorum 603ü,çizilmez ekran var zaten.
 

trontr

Üye
babamda 603 var ben de c7. bence ekran camları arasında fark var. c7ninki daha sağlam duruyor. 603 daha kolay çizilir bence
 
C7de gorilla glass olması lazım ama,Sonuçta 603ünküde çizilmez cam,Aşırı zorlamadıkça çizilceğini sanmıyorum.
 

Yigit315

Üye
ya dert etme kardeşim ya. git bi telefoncuya 5 liraya çekiyorlar jelatini. Hemen yarın bi telefoncuya uğra 5 liraya çeksinler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...